Red Bull by se v Rusku mohl překvapivě vrátit ke starší specifikaci motoru

Jenson Button -ERACER-  |  19. 09. 2018 10:49

Tak tohle je spíše logický krok ale je pravda že Max s tím RB jel jako drak. Ten Ricciardo je už o parník za ním, ten ho vůbec nezvládá. Utekl v pravý čas.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  19. 09. 2018 14:53

Tomu se říká ztráta motivace. Mechanici a inženýři RB měli pro Ricciho po jeho rozhodnutí k dispozici celou paletu falešnejch úsměvů, a Ricci jak známo citlivka se musel drobet uzavřít do sebe, aby zbytečně neprovokoval že mu jako jde o nějaký výsledky, když to stejnak balí. Špatný pracovní Klíma, takže z toho vyplývá spolupráce na profesionální úrovni, ale nic navíc. Žádný srdíčko a snaha lámat skály holejma rukama. To je pro F1 ale málo. A takhle dopadl, strašně uraženej z estrajchu. Bude je jezdit za piliny, výsledkově úplnou pipinu..... Škoda ho, ztratí spoustu let, jestli se z toho vůbec vyhrabe.

Trochu o kvali modu Hondy
V testech na zacatku sezony, Honda kvali mod testovala a asi chodil. Tanabe to rikal asi 2. den testu. Nikde se neobjevuji informace o problemech. Takze od zacatku sezony asi byl, protoze uz byl i loni. To ze byl loni jsem tu nekomu nedavno psal.
Prisel upgrade pro Kanadu a nastal problem s mapovanim a klepanim motoru pro kvali mod. Takze po upgradu by nemel chodit. Po nedavnem uvedeni noveho paliva u RB, ktery rovnez pouziva Honda zadne info o kvali modu neni, resp. se objevuje info z Japonska, ze se pracuje na tom, aby se objevil ve 3.spec. motoru Honda. Jak to bude se jiste dozvime. Do te doby tedy beru, ze kvali mod Honda nepouziva, resp. do doby dokud nerekne Honda nebo neco neprosakne o kvali modu.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  19. 09. 2018 01:03

Jo jasně a když předjížděl, teda chtěl ......... Gasly Alonsa, tak mačkal co, no agresivnejší mód ......šulínku.

Kdyby Honda na tom byla tak dobře, tak RB už by to dávno hlasil.....to se nestalo, takže vychladni šulínku.
Až to tak bude, tak se to dozvíme. Stát se to může, po upgrade, ale trápení z toho nemám. Benchmark je jinde a kvalda módy bohužel rozhodují. Kdyby nebyli, tak i RB s motorem Renault je konkuerebce schopný. Ale bohužel...všechno je jinak.

Zbytecna diskuze s tebou. Vsichni jezdi na mackani plynu, jen TR macka agresivnejsi mody. Ale jak tady asi mimo tebe vsichni vi, tak tech modu bylo vzdy mnohem vice a to je mel davno i Renault, ikdyz nemel kvali mod. Ale chapu, nehodi se. Staci si treba precist clanek ze Singace, jak mel dle pozadavku tymu Gasly setrit benzin, motor, pneu. Takze jak to asi delal, ze by prepnul do uspornejsiho modu a pak to treba kdykoli vratil pri potrebe predjizdeni do standardu race modu z usporneho??? Motas co se hodi.
Jinak Gasly nedavno v rozhovoru pred SPA nebo kdy rikal, ze by chteli, aby v 3.spec meli kvali mod.
Ale treba tech 750 koni bude s kvali modem a ulevi se ti. Nebudu tu jako ty tvrdit to co neni znamo.
Kdyby na tom byla Honda tak dobre, tak to RB jiste rekne. Jenze co to je tak dobre? 3.spec motoru nebyla predstavena, takze RB nemohl nic rici, nemohl hodnotit, pac to na trati nikdo nevidel. Ale na druhou stranu RB neustale rika, jak vidi u Hondy ve vyvoji hodne veci, coz koresponduje s tim, ze pujdou pred Renault a proto na Hondu presli. Nebo na ni prechazeli a nemeli podklady? Myslis, ze jsou tak tupy, jako lidi u McL, kteri bezmyslenkovite preskakuji z motorare na motorare a nechaji si nakukat nesmysly a jeste za to plati.
Ale vcelku je to jedno. 750 koni je 750 koni, porad si pristi rok RB polepsi a to tu bezi. Porad to neni nespolehlivych 730 koni ve kvalde a 710-720 v zavode. A rozhodne to neni 710 koni z B-spec ve kvalde se kterou budou asi pristi zavod jezdit vsichni odberatele Renaultu.
PS: Ty jsi jako Cyril, neustale jen to co se hodi. Cyrda haze tolika cisly, ze se mu neda verit ani dobry den. Nedavno byl Cyrda 5 koni za Mercedesem 30 koni pred Hondou, to bylo kvali mod 0,2s, to bylo C-spec 0,3s ve kvalde, 0,1-0,2s v zavode. To je takovych reci a pak ten motor bez zdimani nejede
Proc si Grahame nejdes cist vedle, zmen si datum a mas aktualni clanky pro kazdy rok
https://f1news.autoroad.cz/novinky/89137-renault-se-...
https://f1news.autoroad.cz/novinky/92647-red-bull-bu...
https://f1news.autoroad.cz/novinky/90867-motor-renau...

Skutecnost pak tristni jako kazdy rok. Ale chapu, McL si polepsil, jak rikal Goss. Je to videt.
http://gpf1.cz/z-party-modu-renaultu-seslo/
https://f1sport.auto.cz/clanek/red-bull-by-se-v-r...

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  19. 09. 2018 15:11

https://youtu.be/iZXtQ1K6yeo
Speciálně pro tebe, aby ses po X letech úspěšnýho a tak určitě i fundovanýho žvatlání o F1 konečně dozvěděl, co to je za čudlíky na tom volantě, a jak to mají a to zdůrazňuju všechny týmy barevně stejně normovaný. Takže podle tebe má Honda schovanej agresivnější mód pod KERSem.... Tj od nich mazaný že jo, akorát ty si je prokouknul twl.... 😁

Fernando Alonso Akznoh_  |  18. 09. 2018 18:40

Cože?? Rákosníci pro Rusko chystají další vychytralé vylepšení verze 62.0.1? Tam to si ten závod nenechám ujít. I když otevřeně, nemyslím, že obě auta dokončí kvalifikaci ... Aspoň jedno klekne už v tréninku

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

FoxPw  |  18. 09. 2018 18:33

Mě to nepřipadá jako chyba vlastního motoru, ale na chybu v programu ovládání motoru. Pokud si SW "myslí", že musí ochránit převodovku, tak asi nepočítal s tak velkým výkonem nebo nějakou jinou veličinou. Jde jen o to "kleknout" na své ajťáky, aby to dali do pucu.

Pierre Gasly Ferda.  |  18. 09. 2018 16:47

Bude RB Toru Rossu závidět Hondu už v Rusku?
http://gpf1.cz/honda-pro-rusko-chysta-mo...

Akorat je v tom clanku chyba, ktera vznikla opisovanim.
"Odhadovaný výkon Hondy je na úrovni 715 koní, což je o zhruba 30 koní méně než současný Renault."
Vyechny cisla jsou jako jinde z clanku AMuSu. Nema tam byt 30 koni, ale 15. To je ale vcelku detail. B-710 koni, C-730 koni. Ja jen aby v tom ty sulini neverici nemeli zmatek. Pocty jim moc nejdou

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Pierre Gasly Ferda.  |  18. 09. 2018 18:05

Třeba Tomyš bral čísla z nějakého jiného článku. Důležité je, že Honda má být o 20 kobyl silnější než Céčko od Renaultu.
Stane se ten avizovaný výkon i skutečností?

T.E.CH  |  18. 09. 2018 18:33

Dle článku o 5.

Jojo dle asi 4 clanku drive o 20 a ted s preklepem jen o 5 a najednou se ti to teprve hodi. McL-neverici-fans-sulin jako vzdy

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  19. 09. 2018 00:52

To nemá s Mclarenem nic společného. Ale to je na tebe složité.

Ty seš Honda ultramegamagor a každej to ví.....nejde o Hondu, o Renault, ale o tvé Hondašulinství.

A že Honda nemá "módy", to můžeš vymyslet jen ty. Dej si to patentovat, možná vyděláš....takže zejtra do práce, šulínku.

Hondě to neklepe, to jen tobě v hlavě...

T.E.CH  |  18. 09. 2018 18:32

No ještě jeden detail jsi zapoměl říci, je to výkon na který se jede jen v kvalifikaci.

Pak druhý, Renaultu výkon po kvaldě poklesne nejméně ze všech.
Nušulinuj tady prosím tě s tím že Honda má 0 kvalifikační mód. To už nezkoušej. To ti nikdo nesežere,

Za třetí, Amus nemusí umět změřit vše přesně, takže to jsou jen dohady, ale což klidně to vezměme jako benchmark. Ono to není podstatné.

Podceňuješ Renautl, to je dobře. Ale oni mají už půl roku nové eso. To Honda nemá.....Renault totiž získal zkušeného inženýra motorů Mercedes Matthewa Harmana. Ten pro Mercedes pracoval 17 let. Takže to to motorově určitě posune, protože ví jak.

To že Honda na tom bude dobře, je možné, to není o nevěření.....jen je otázka, kam až....uvídíme na konci přištího roku. I kopyta po čtyrech létech udělají funkční motor. A jen nejlepší vyhrávají.

Pierre Gasly Ferda.  |  18. 09. 2018 18:49

Renault má problém v tom, že bojuje na mnoha frontách. Budování továrny, vůz a motor.
A ve všem má problém, proto musí určovat priority a to vůbec není jednoduché ani šetrné řešení.
Kdežto Honda dává veškeré své úsilí pouze do motoru. Navíc financemi jistě vůbec nešetří.

McL fans nejde o realitu, ale o sny McL na bednach. To same nekterym zapsklym Hondarum, ty uz pred vstupem mluvilo o tom jak to Honde nepujde, takze ji to proste jit ani ted nemuze, ikdyz se to pise. Kor ted, kdyz s McL slusne vyjeb.li

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  19. 09. 2018 00:54

Mclaren toho za svoji existenci v F1 dokazal hodně. Ty jsi nedokazal nic.....jen meleš howna a jseš vymatlanej, až to bolí.

Ano kvalda.
Nejmene poklesne Honde, pac Renault se chlubil kvali modem o 10 konich. Honda kvali mod nema. Posli odkaz, ze ho ma. Nepsoles jen sulinujes. Uz se tu davno psalo, ze od zacatku roku nema. A kdyz se ti to ted najednou hodi po odhadech AMuSu pro vykon ve kvalde tak ho najednou ma. Dle tveho a Cyrdovych bludu to vidim tak na kvali mod 50 koni
AMuS nema vsechny info, ale klidne to muze byt pro Renault i horsi, pac jejich ERS systemy jsou vcelku zaostale vyvojove.
Nepodcenuji Renault. Hodnotim jejich trend vyvoje. Jeden clovek nedokaze nic. Stejne jako nedokazal nic Prodromou a taky se rikalo jak vi, stejne jako Alonso, stejne jako se to ukaze u Keye, o kterem ted Newey trochu pochyboval, stejne tak to bude i s Harmanem a Budkowskim. Dokud to pevedou McL a Renault podobne, nic kloudnyho z toho nekouka. S tim se smir. Nic nepodcenuji, koukam na dlouhodobe vysledky a ty mluvi jasne.
Pristi rok dej vedet co RB-Honda nebo posli ted odkaz na kvali mod, hlavne driv nez ho pristi rok udelaji. Chvilku vydrz, treba ho predstavi uz s touto 3.spec
Nechapu ten Renault, to musi byt snad neco horsiho nez kopyta, kdyz ani po 5 letech nedokazi udelat funkcni motor A to uz delaji motor v F1 pres 10 let. Skoda, ze to netahli Renault a McL uz od roku 2015. To by dnes byla teprve komedie, by ho ani nenastartovali, protoze by tam nemohli dostat vice jak 4valce a jeste by jim na dilne zbylo MGU-H a i MGU-K a uz by to nedostali do ZERO SIZE Pro RB se to stavi, to je jina a pritom to stejne nechodi.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.