Ačkoliv se v souvislosti s odporem vůči šestiválcovým motorům hovoří často jen o menších týmech, změnu na poli pohonných jednotek by si odpustil i Red Bull.
Až dvojnásobná cena šestiválcových motorů děsí nejen Sauber a týmy z konce pole. "Jsou tu dva problémy," vysvětloval šéf Red Bullu Racing Christian Horner pro Autosport. "První je, že jsou technologie velmi drahé. A kdo ponese ty náklady, výrobci nebo týmy? Já si nemyslím, že by si týmy mohly dovolit nést ty náklady."
Podle Hornera padlo rozhodnutí o změně agregátů v době, kdy panovaly jiné okolnosti, přeplňované šestiválce měly do formule 1 přilákat nové automobilky, ale nakonec všechny odřekly.
"Musíme si dávat pozor, abychom z nových motorů neudělali klíčový diferenciační prvek výkonnosti mezi týmy," upozornil na další faktor. "Pokud skončíte v roce 2014 se správným nebo špatným motorem, mohlo by to být rozhodující."
Red Bull proto nevidí pro změnu pohonných jednotek důvod. "Hlasoval bych pro osmiválce, určitě. Renault zná naši pozici, my respektujeme tu jeho. Myslím, že v zájmu roštu jsou řešením osmiválce, nemyslím při tom na naše zájmy."
Horner však nepochybuje a akceptuje, že šestiválce v roce 2014 nakonec přijdou. "Takové padlo rozhodnutí, a pokud vím, všichni výrobci motorů ho podporují. Myslím, že to, s čím jsme skončili, s šestiválci místo čtyřválců, je do jisté míry kompromis. Problém je, že to vedou inženýři, v důsledku čehož je to drahé."