Red Bull během několika dní okopíroval podlahu Ferrari

Lewis Hamilton borec_vole  |  28. 10. 2018 21:39

Ten Red Bull je pěkný s***, osmé DNF pro Ričího.

Číňaní, no...
Kdyby věděli o mě, jako že neví páč sem maskovanej, tak by okopírovali i mě!
Dost často si říkám, co vlastně na týhle planetě dělám. Je mě tady škoda.
Až se vrátím "domu", tak se zeptám "šéfa", co to jako mělo znamenat!

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Triper  |  26. 10. 2018 17:30

Novináři začínají dělat z RedBullu kouzelníky...
Simulace na CFD určitě trvají několik dní, výroba modelu a formy taky několik dní a 3 dni na autoklávu...
Takže spíš to byla náhoda, že se vydali ve stejnou dobu stejným směrem... myslím.

Speed195  |  26. 10. 2018 15:35

Ať je to jakkoliv,tak Max umí vydolovat z auta maximum i s menším výkonem motoru. Pokud se Honda zmátoří budou mít všichni dost velký problém.

Pepino60  |  26. 10. 2018 14:28

Copak? Adrianovi dochází nápady?

Ayrton Senna crazytunny  |  26. 10. 2018 13:21

A Haas se ohanel ze nestihl za mesic upravit podlahu.....

1) Je to o prostředcích, RB třeba to řešení zaujalo, tak to chtějí vyzkoušet
2) "Kdo chce hledá způsoby, kdo ne, hledá důvody"

Tak to bude spíše těmi prostředky. Pochybuju, že by Haas takhle riskoval diskvalifikaci z VC jen kvůli úpravě podlahy (která reálně nemá žádný velký vliv).
Šlo to vidět třeba i u FI v Monaku. Měli sice novej nos, nestihli jich ale vyrobit dostatek. Ono, tenhle vývoj a následná realizace není nejlevnější záležitost.

Tak to prostě ve F1 funguje. Za chvíli budou mít také určitě všechny teamy ráfky podobné těm, co má mercedes.

Spíše jen ty, kterým se přehřívají gumy.
Ty, kterým to funguje tak, že šasi drží gumy v ideálním provozním okně, k tomu asi nebudou mít důvod.

Tak nevíš jak by to mohlo pomoci jejich konceptu. Kdyby si v částech auta, kde jsou nuceni využít prvky, které jim pomohou s teplotami v pneu "uvolnili" ruce díky ráfkům, které by dělaly podobnou (nebo stejnou) práci, mohli by to využít třeba i lépe.

Jasně, zkusí to asi každý, ale asi ne každému to přinese výhodu.
Ale testnout a rozhodnout si to musí každá stáj sama.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

11:30 | Nicholase Latifiho čekají tři první tréninky v řadě. Může to být příprava na příští rok. Latifi je favoritem na sedačku u Williamsu.
18. října | Alex Albon navštívil Correu v nemocnici. odkaz
18. října | V nejbližších dnech by mělo být oznámeno předčasné ukončení spolupráce mezi McLarenem a Petrobrasem.
18. října | Mladík Red Bullu Patricio O’Ward, který v japonské super formuli nahradil Ticktuma, bude nahrazen Jurim Vipsem. #helmutovagelotinaa

GP Mexika 2019

Pátek 25. října 2019
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 26. října 2019
3. trénink 17.00–18.00
Kvalifikace 20.00–21.00
Neděle 27. října 2019
Závod 20.10