Systém zadního křídla McLarenu se šíří paddockem, navzdory skutečnosti, že bude příští rok zakázaný. V Turecku se objeví na dalších dvou vozech, nasadí ho Force India a Red Bull Racing.
"Ano, zítra vyzkoušíme F-potrubí, dáme mu příležitost," řekl Mark Webber. V případě Red Bullu bude nasazení tento novinky zklamáním pro soupeře, protože i bez ní disponoval značným náskokem.
Force India bojuje ve startovním poli o pozici nejlepšího týmu za velkou čtyřkou, zatím ale ztrácí na Renault. "Zítra by se to mohlo změnit, ale tým odvedl v uplynulých dvou týdnech hodně práce v aerodynamickém tunelu a zdálo se, že to funguje dobře," řekl o zadním křídle s průduchem Vitantonio Liuzzi. "Zítra si to potvrdíme, protože na trati nikdy nevíte. Ale věříme, že to bude fungovat dobře."
Od začátku sezóny se týmy snaží systém McLarenu okopírovat, jako první jej začal zkoušet BMW Sauber, pak se přidaly Mercedes, Ferrari a Williams. Podle Liuzziho s ním nebudou mít jezdci Force Indie takový problém, jako třeba Alonso a Massa ve Španělsku.
"Postavili jsme jednoduchý systém ovládaný zápěstím, takže nemusíme sundávat ruce z volantu," vysvětloval. "Vyzkoušeli jsme mnoho různých pozic a tohle je podle mě ta nejlepší a nejpohodlnější."
Vylepšení systému za účelem zvýšení uživatelského komfortu avizovalo před Tureckem také Ferrari.