Recept na předjíždění: DRS kdekoliv na trati, úpravy obou křídel

Hlavně ať FIA nic nevymýšlí. Vždycky to dopadlo blbě pro závodění.
Měli by uvolnit pravidla a otočit pořadí na startu. Týmy se přizpůsobí a sami postaví auta, se kterými půjde předjíždět.

Jenson Button El_Senor  |  06. 04. 2018 11:40

Kdyz to dnes clovek vidi, tak si rikam, jak vubec dokazali drive predjizdet a jeste tak casto a takove souboje. Dnes vlacek a nazdar

FoxPw  |  06. 04. 2018 14:25

To je jednoduché. Podívej se na tvar křídel dříve a nyní. Dřív nedokázali jít s aerodynamickou efektivitou až na hranu možného, protože neměli návrh a simulace na počítači a ještě dříve neměli ani větrné tunely, karbonové materiály atd.

FoxPw  |  06. 04. 2018 14:23

Problém není postavit auto, se kterým půjde předjíždět, ale problém je stanovit pravidla tak, aby se je dalo předjíždět. Když máš před autem zvířený vzduch, tak se s tím nedá nic moc dělat.

já nechápu jednu věc...oni když chcou zlepšit předjíždění, tak všady možně upravujou tratě, přidávajou DRS, dělajou šikany...ale že chyba je v autech, to uplně ignorujou..to nepochápam..

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Kimi Räikkönen Chobby  |  06. 04. 2018 11:33

Protože s týmy se nejsou schopni domluvit, tak hledají cesty jinudy - netvrdím, že s nějakým efektem...

Jenson Button El_Senor  |  06. 04. 2018 11:39

Ty pravidla musi delat nekdo jiny, treba Brawn. Mluvil o tom, ze resili s aerodynamikama mozne posuny aut v budoucnu, tak snad musi ti sami lidi vedet, co delat aby to fungovalo a bylo mozne jet nalepeny za sebou. Do aerodynamiky bych tymy moc kecat nenechal, kor ne do takto zavaznych veci jako je ovlivnovani aut vzduchem za sebou.

Kimi Räikkönen Chobby  |  06. 04. 2018 12:28

Jednoznačně souhlas - to samo se týká všech pravidel (aero, motory, formát závodu a jejich dodržování i postihy), týmy jsou tam od toho, aby soutěžili a né, aby do toho kafrali...

Jenson Button El_Senor  |  06. 04. 2018 11:34

Taky mi prijde divny, ze proste nejsou schopni udelat auta takova jako se to dari jinde. Mluvi o tom, vi kde je problem a vysledek je vzdy bidny. Vzdyt se ohaneji specialisty na aero a vysledek nic moc. Jak to, ze to v Indy jde a v F1 ne?

majou osekat přední křídlo a difuzor, dat tam normální motor a vyhodit ty kyselinový srač.ky a jeto ne? ..dyť mě přinde, že přední křídlo má stejně komponent jako vyhláška EU o vypěstování zela..

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Jenson Button El_Senor  |  06. 04. 2018 11:43

Tak zase bych nechtel, aby to kridlo vypadalo jak z veterana, ale na polovicku by ty serepeticky na kridle zredukovat mohli. Ten zadek souhlas. To co neni videt, bych zakazal, pokud to ovlivnuje vyrazne vzduch za sebou. Difuzor by mohl mit smysl, minimalne uprava

koukni na auta z roku 2004/2005..to byly snad nejhezčí auta historie(když nepočítám Williams FW14B) a jak byly "jednoduchý"....a 12 let držely rekordy...nejlepší závody, nejlepší všecko..

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Kimi Räikkönen Chobby  |  06. 04. 2018 12:34

Ale oni jsou schopni to udělat - kdesi sem četl rozhovor s aerospecialistou a ten právě říkal, že je to možný, ale byli by sami proti sobě, protože ve vyrovnaném poli by je soupeř relativně lehce předjel a oni by se pak těžko vraceli (předjížděli) ve zvířeném vzduchu, protože pokud to nebude striktně v pravidlech, tak to nikdo dobrovolně neudělá.

Zrušení DRS zón by mohlo být fajn. Hlavně momenty, kdy jezdci před zatáčkou zapomenou nastavení vrátit... Ale vážně, tohle by mohl být přínos.

karelse

Kimi Räikkönen Chobby  |  06. 04. 2018 11:12

DRS se zavírá samo, jakmile se dotkneš brzdy. Jak už někdo psal, na začátku DRS éry se tréninky a kvaldy jezdili s DRS neomezeně a nějak zásadně nevylétávali. Ale bez nějakých pravidel typu počet použití na kolo anebo jako dnes až při ztrátě menší než 1 sekunda, to nemá smysl řešit, nikam se to neposune...

Máš snad pravidel málo? V čem vidíš ten smysl?

karelse

Kimi Räikkönen Chobby  |  06. 04. 2018 12:54

Já ho právě nevidím, proto bych to zrušil, větší smysl dává mnohem výkonnější KERS...

FoxPw  |  06. 04. 2018 09:14

Zapomeňte na "staré" časy. Tehdy nebyl počítačový návrh a hlavně simulace a větrný tunel dříve také ne, takže aerodynamika nebyla tak efektivní a daleko méně ovlivńovala jízdu aut za sebou.

Sebastian Vettel Coehoorn  |  06. 04. 2018 09:19

Vo chvíli, keď nepodarené predbiehanie može pre teba znamenať ďalši dvojitý trest v priebehu sezóny- trest za ťuknutie súpera,plustrest za stratu komponenty, žiadne orezanie area na malom množstve predbiehaní nič nezmení lebo každý radšej pride do ciela druhý než nedokončit poprípade dva tresty k tomu.

Eric888  |  06. 04. 2018 09:41

jak každej? Tam nejsou dravci?


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.