Räikkönenovi reklama na cigarety a alkohol nevadí

Reklama na alkohol není ve F1 nikterak omezena. Reklama na cigarety sice zakázána je, ale některé týmy ji dokáží obejit.
Räikkönenovi reklama na cigarety a alkohol nevadí

Kimi Räikkönen je momentálně nejzkušenějším jezdcem v současném startovním poli. Závodil v době, kdy ještě reklama na cigarety byla legální a tvořila velké zdroje příjmů mnoha týmů.

„Je mi jedno, že moje děti vidí reklamu na alkohol nebo cigarety,“ reagoval Fin na dotaz novinářů. „Nemyslím si, že to ovlivní mé děti. Mě to v minulosti neovlivnilo.“

„Pravidla jsou pravidla, takže pokud to nemůžete mít, není to má věc, ale nedělám si kvůli tomu starosti.“

Räikkönen se může stát nejzkušenějším jezdcem v historii. Vůbec mě to nezajímá, říká Iceman

Räikkönen se může stát nejzkušenějším jezdcem v historii. Vůbec mě to nezajímá, říká Iceman

Räikkönenův názor sdílel také Grosjean, který připomenul éru, ve které mělo mnoho týmů za sponzora výrobce cigaret. 

„Nikdy jsem nekouřil, ale sledoval jsem spoustu závodů, takže si nemyslím, že by tam bylo nějaké spojení. Jsem první, kdo řekne svým přátelům, aby přestali kouřit. Několikrát se mi je podařilo přesvědčit a jsem na to docela pyšný. Myslím, že e-cigarety jsou možná méně špatné. Pokud chtějí sponzorovat formuli 1, tak proč ne.“

Räikkönen také zavzpomínal na dobu, kdy začal F1 sledovat. „První vzpomínky na formuli 1, které mám, jsou z 80. let. Viděl jsem, jak jezdci v Adelaide praskla jedna z pneumatik. Vždy jsem fandil finským pilotům. Jako dítě sníte o formuli 1. Když jsem začínal v motokárách, nemyslel jsem si, že bych se tam mohl dostat, protože to vyžaduje hodně peněz. Když jsem ty peníze měl, věřil jsem tomu mnohem více. Předtím to byl nerealistický sen.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Polovinu všech závodů formule 1 vyhrály pouhé tři týmy

24. ledna | 17. února bychom mohli vidět nové zbarvení Williamsu. Vůz až v den testů... podobně by na tom mohl být Haas. Oficiálně to ale potvrzeno nebylo.
23. ledna | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.