V posledních závodech sezóny bude Lotus pravděpodobně nasazovat dva různé vozy, Grosjean dostane novější verzi s delším rozvorem, Räikkönen zůstane u kratšího.
Delší rozvor je výsledkem nových vývojových procesů, do kterých Lotus zapojil svůj nově dokončený jezdecký simulátor. Räikkönen si delší rozvor vyzkoušel už v italských trénincích, ale nebyl s ním spokojený.
Přesto ho Lotus začal nasazovat od Koreje a závodili s ním oba jezdci. Až do Abú Zabí, kde si Fin znovu řekl o kratší auto a byl s ním spokojený, v kvalifikaci zajel svůj nejlepší kvalifikační výsledek od Německa.
Proto u něj zřejmě zůstane. "Možná předbíhám, ale zdá se, že preferuje kratší rozvor, zatímco Romain má rád dlouhý rozvor," potvrdil šéf týmu Eric Boullier pro Autosport.
Räikkönen si v posledním závodě řekl o kratší rozvor proto, že se domníval, že bude více vyhovovat vlastnostem Yas Mariny. Delší rozvor se hodí spíš na okruhy jako je Spa, kde jsou dlouhé a rychlé zatáčky.