Kimi Räikkönen si sice není jistý, jak dlouho bude trvat přizpůsobení vozu jeho jezdeckému stylu, je si ale jistý, že horší než v Austrálii to být nemůže.
Finský pilot měl v Melbourne problémy nejen s elektronikou, ale také s drolením pneumatik. Na přední nápravě ztrácel přilnavost a potýkal se s nedotáčivostí. Říká, že tým už pracuje na domnělém řešení.
„Víceméně víme, co chceme udělat, ale některé věci nepřijdou ze dne na den,“ řekl. „Chvíli trvá, než vyrobíte některé díly, nebo než něco nasadíte. Také nemůžeme slíbit, že to ty problémy vyřeší, až budeme mít (díly), co chceme.“
Není to poprvé, co se Räikkönen potýká se nevyhovujícím chováním vozu. Při jeho první štaci u Ferrari v roce 2007 mu trvalo skoro půl roku, než našel správné nastavení.
„V takové situaci jsem byl už dřív a chvíli to trvá. Bohužel to není nejjednodušší situace, ale vzhledem k tomu, jak těžké všechno bylo, dostali jsme z toho maximum.“



Navíc z australských problémů podle něj vede jen cesta vpřed. „Není to tak, jak chceme, ale mohlo to být ještě horší. Jsem si jistý, že od teď to bude jen lepší.“
A pokud Ferrari splní, co si předsevzalo, budou mít oba jezdci brzy rychlejší vůz. „Naše konkurenceschopnost nebyla v Melbourne přijatelná,“ konstatoval technický šéf stáje James Allison.
„I když můžeme být částečně spokojení se spolehlivostí F14 T, je zřejmé, že musíme makat, abychom naše auto vylepšili, abychom mohli svádět rovnocenný souboj s Mercedesem.“
„Na F14 T funguje dobře hodně věcí. Starty a rychlost v zatáčkách, hlavně v těch rychlých, jsou zvlášť dobré, ale musíme dál pracovat na stabilitě při brzdění a rychlosti na rovinkách.“