Kimimu Räikkönenovi by nemělo nic bránit v tom, aby svoji kariéru u Lotusu zakončil plným nasazením v závodech v USA a Brazílii.
Na dráze bude mít Fin k dispozici šasi s kratším rozvorem i v Austinu. "Cítím se v něm lépe a zdá se, že je s ním pro mě snazší dostat víc toho, co chci od vozu," vysvětloval.
"Snažíme se zbavit nedotáčivosti, aby mi auto víc sedělo, a kratší auto mi v tom pomáhá."
Lotus začal nasazovat delší auto od Koreje, ale v Abú Zabí se Räikkönen na vlastní přání vrátil ke kratší verzi. Jelikož Grosjeanovi víc vyhovuje delší rozvor, bude tým nasazovat dva různé vozy, ale to problém nepředstavuje.
"Dokážeme bez problémů jezdit s oběma konfiguracemi, a to také děláme. Kdyby kterýkoliv z jezdců chtěl konfiguraci znovu změnit, tak to samozřejmě můžeme udělat, ale nejde to rychle," uvedl šéf týmu Eric Boullier.
Mimo trať pak Räikkönen musel řešit spory s Lotusem o nevyplacenou mzdu. Podle Boulliera je vše urovnáno.
"Všichni jsme si promluvili v Abú Zabí, abychom se ujistili, že víme, kam jdeme, a jak se tam dostaneme v posledních závodech roku. Jsme soustředění na dobré výkony v Austinu, pak se soustředíme na dobrý výsledek v Brazílii."
Lotus totiž pořád touží po druhém místě v konstruktérech, ale na to by potřeboval, aby mu Vettel a Red Bull přenechali přední pozice. "Když se podívám na tabulku a body týmů získané v posledních závodech, je třeba říct, že třetí místo se zdá být o trochu dosažitelnější, ale náš přístup je stejný, budeme se snažit až do konce," dodal Boullier.