Red Bull s největší pravděpodobností ukončí financování Räikkönenova angažmá v Mistrovství světa Rallye pro tým Citroën. Právě pro juniorku této značky financovanou Red Bullem Räikkönen závodí.
Seznam míst, za které by tým nebo případně jeho sponzoři
byli Räikkönenovi ochotni zaplatit, se tenčí. Zůstávají pouze místa placená. Räikkönenův
management se potkal s Red Bullem před nějakou dobou ve snaze uzavřít
smlouvu na příští rok, ale Red Bull podle všeho odmítá znovu investovat
odhadovaných 4,3 milionu liber do další sezony. Hlavním důvodem je kampaň Red
Bullu ve formuli 1.
Ozývají se ale také hlasy, podle kterých nepředvedl Räikkönen
nijak oslnivé výsledky. Šéf Citroënu Olivier Quesnel je ale přesvědčen, že se i
bez financí Red Bullu pokusí mistr světa formule 1 z roku 2007 v rallye
zůstat, byť by jej to mohlo něco stát.
„Pokud má peníze, rádi jej přivítáme,“ cituje Quesnela
britský Autosport. „Ale upřímně, není dostatečně rychlý – i když se jmenuje
Kimi Räikkönen, není dostatečně rychlý. Myslím, že má dost peněz, takže pokud
by chtěl… Uvidíme, zda bude chtít.“
Räikkönen čeká na možné místo u jiného týmu, Monster Ford
Rallye Team, a nabídku dostal od nově zřízené série Mini, ta však Räikkönena
nezaujala.
V nedávné době oslovil Räikkönenův management tým F1
Renault. Sám Räikkönen ale poté veřejnost ujistil, že pro Renault v žádném
případě jezdit nebude a vyjádřil rozhořčenost nad zneužitím jeho jména za
účelem propagace francouzské značky [psali jsme zde]. F1sports ale zjistil, že Räikkönen Renault
zkritizoval poté, co se šéfové Renaultu Eric Boullier a Gérard Lopez nechali
slyšet, že mají v úmyslu proklepnout si Räikkönenovu motivaci pro opětovné účinkování
ve formuli 1.