Räikkönen má stále menší potíže s řízením Lotusu E20

Lotusu se zatím nepodařilo postavit takové řízení nového vozu, které by přesně vyhovovalo požadavkům Kimiho Räikkönena. Řešení ale možná bude mít už za týden.
Räikkönen má stále menší potíže s řízením Lotusu E20

Räikkönen nebyl spokojený s řízením E20 už v testech a s týmem zkoušel několik různých verzí, což si vždy vyžádalo delší přestávku, protože bylo nutné vyměnit celý sloupek řízení. Do podobné situace se Fin dostal dnes, výměnu tým provedl v prvním tréninku.

"Je to jak to je a já se budu snažit s tím udělat maximum. Zdá se, že funguje dobře na některých okruzích, ale na jiných místech a za určitých podmínek nám působí menší problémy," cituje Finovo vysvětlení Autosport. "Ale před příštím závodem snad budeme mít nové a bude to OK. Určitě bude chvíli trvat, než to bude perfektní. Tady jsme v pohodě s tím, co máme teď, ale na některých okruzích se určitě musíme zlepšit."

Podobné potíže s posilovačem řízení měl loni dlouhou dobu Jarno Trulli u dnešního Caterhamu. Räikkönen ale v Melbourne žádné zásadní problémy neočekává. "Máme mnoho verzí řízení a bohužel jsme v testech neměli čas je vyzkoušet všechny," pokračoval. "Někdy je musíme vyzkoušet všechny a nejlepší čas na to je v pátek. Výměna chvíli trvá, ale my jsme věděli, že to stejně bude klouzat a že nebudeme chvíli jezdit."

"Myslím že by bylo OK jezdit s tím původním, ale potřebovali jsme vyměnit ještě něco. Ale je to OK, protože si ho necháme po zbytek víkendu."

Další článek: Pátek v Melbourne: Déšť prodloužil maximální napětí