Kimi Räikkönen byl na druhém startu pod stupni vítězů. Bylo sice jasné, že se na dané pozici neudrží, ale konečný výsledek byl nakonec ještě horší.
Kimi Räikkönen se po druhém startu závodu propadal pořadím. Nakonec dojel 13. se ztrátou asi 13 sekund na desátého Péreze a je tak stále bez bodu.
„Výsledek byl nakonec velkým zklamáním, ale nemohl jsem dělat nic jiného,“ řekl Fin.
Räikkönenovi během červené vlajky došly „rozumně použitelné“ pneumatiky. Před závodem měl k dispozici jednu sadu nových tvrdých, jednu sadu nových středních a jednu sadu nových měkkých. Na start závodu nasadil střední a poté přezul na tvrdou. Během přerušení závodu mu tým musel nazout měkké, což nebyla ideální volba.
„Během červených vlajek jsme měli jen měkké pneumatiky, což nás fakticky dostalo do velmi obtížné pozice. Měkké pneumatiky byly dobré pro boj a obranu v prvních kolech po restartu, ale když uvadly, zůstali jsme vydání na pospas. Až do červené vlajky jsme byli v dobré pozici. Z auta jsem měl dobrý pocit a věci se pro nás otočily docela pozitivně, ale poté jsme opravdu nemohli bojovat.“
„Byl to velmi bizarní závod, který nám dal celé spektrum emocí,“ řekl Frédéric Vasseur. „Začali jsme dobře a naše závodní tempo bylo v prvním stintu dobré. Safety car s tím pořádně zamíchal a ocitli jsme se v přední části pole, ale bohužel jsme dostali penalizaci (u Giovinazziho, pozn. redakce).“
„Pod červenou vlajkou jsme si museli vybrat mezi použitými tvrdými pneumatikami, které jsme měli, nebo novými měkkými, protože jsme už neměli žádné střední. Nasadili jsme měkké, které nám pomohly při restartu, kdy se Kimi dostal až na druhou pozici, ale bohužel výhoda pneumatik našich soupeřů z dlouhodobého hlediska znamenala, že jsme s postupujícím závodem ztratili půdu pod nohama.“