Ferrari nasadí tento víkend na F14 T úpravy, které by měly přiblížit chování předku vozu představám Kimiho Räikkönena.
Finský pilot je známý tím, že potřebuje specifické chování a cit na přední nápravě. Když se může do předku opřít podle svých potřeb, je pak velmi rychlý. Přizpůsobit mu auto ale není triviální, o čemž se přesvědčil třeba Lotus se svými x verzemi sloupku řízení.
Teď pro Räikkönena pracuje Ferrari. „V příštím závodě bychom měli dostat několik nových dílů a být spokojenější s předkem a řídit trochu víc, jak to chci,“ prozradil.
„Předek by se pak měl chovat trochu příjemněji, ale musíme si počkat, jak se nám bude dařit v pátek, z toho pak vyjdeme.“
Räikkönenovi se celkem dobře dařilo už v malajsijských trénincích, na suchu byl nejbližším konkurentem mercedesů. V mokré kvalifikaci mu ale rychle odcházely zadní pneumatiky, takže ztratil. A závod mu pak pokazil Magnussen, když mu rozřízl zadní pneumatiku.
„Myslím, že celkem dobře víme, co chceme udělat a kudy chceme jít, aby se auto chovalo lépe. Pokud se nám to podaří, budeme mnohem rychlejší.“
„Dobré je, že se nám dařilo mnohem lépe už tady (v Malajsii). Výsledky to samozřejmě neukázaly, ale je příjemné, že jdeme správným směrem,“ uzavřel.