Toto Wolff je šťastný z formy Racing Pointu. Podle něj se ukazuje, že není pravdou, že by menší týmy nemohly bojovat vpředu.
„Jsem z Racing Pointu šťastný, protože jsme v minulých letech neustále slýchávali, že menší týmy s menšími rozpočty nemohou bojovat vpředu,“ řekl Wolff.
„Ale někdo s vizí a s představou o tom, kde stanovit priority, dokázal skutečně udělat skok ze středu pole mezi špičkové týmy.“
„Racing Point závodí o stupně vítězů, ne-li o vítězství. A to dokazuje, že se správným vedením, správným procesem rozhodování a správným financováním můžete skutečně urychlit vývojovou křivku, takže je třeba se z toho poučit a jsem rád, že je tam vidím.“
Racing Point je v současné době vyšetřován. FIA prověřuje, zda nejsou brzdové kanálky letošního vozu stejné jako ty z loňského mercedesu.
Kopírování je legální, ale brzdové kanálky jsou z části prvkem, který nelze okopírovat na základě fotografií a v letošním roce jde o komponentu, kterou si musí každý tým vyrobit sám.
„Nemohu to posoudit, protože nevidím pod karosérii,“ řekl Wolff. „Myslím, že z naší strany bylo vše v souladu s pravidly.“
„Racing Point byl, pokud vím, úzce v kontaktu s FIA ohledně celého procesu (brzdové kanálky FIA neprověřovala, pozn. redakce). Vypadá to, že naše auto přepracovali, loni od nás koupili díly, které nejsou na seznamu listed parts a odvádí zkrátka dobrou práci.“
„Všechny stížnosti, které jsme slyšeli v loňském roce, že menší týmy nejsou nikdy schopny soutěžit o pole positions a pódia a vítězství v závodech, se ukazují jako absurdní.“
„Racing Point je tady v některých zatáčkách rychlejší než my. Nepochybuji o tom, že Racing Point pro nás bude na některých okruzích tvrdým oříškem.“
„Přijměte správná rozhodnutí a nasaďte své zdroje tam, kde si myslíte, že jsou dobře nasazeny a myslím, že můžete mít rychlé auto.“
Wolff je také rád, že současný proces vyšetřování ze strany FIA probíhá, protože vyjasní pravidla pro budoucnost.