Racing Point začne brzy využívat aerodynamického tunelu Mercedesu.
Racing Point (Force India) od roku 2015 využíval aerodynamický tunel Toyoty v Kolíně nad Rýnem, kde pracoval s 60 % modelem vozu. Nyní chce své vozy vyvíjet pomoci aerodynamického tunelu Mercedesu. Pro web RaceFans to potvrdil přímo tým.
Oficiálním důvodem je úspora nákladů a vyšší efektivita. Ze Silverstonu je to do aerodynamického tunelu Mercedesu přece jen výrazně blíže než do Německa.
Existuje však také možnost, že tým prohloubí svou spolupráci s Mercedesem – podobně, jako to dělá Haas a Ferrari.
Aerodynamický tunel Mercedesu má Racing Point začít využívat od poloviny roku. Bude v něm vyvíjet už vůz pro příští sezónu.
Lawrence Stroll do týmu hodně investuje. Stavět se má nová továrna, která však bude připravena až pro novou éru formule 1 v roce 2021.
Foto: Getty Images / Mark Thompson