Racing Point bude využívat aerodynamický tunel Mercedesu

Racing Point začne brzy využívat aerodynamického tunelu Mercedesu.
Racing Point bude využívat aerodynamický tunel Mercedesu

Racing Point (Force India) od roku 2015 využíval aerodynamický tunel Toyoty v Kolíně nad Rýnem, kde pracoval s 60 % modelem vozu. Nyní chce své vozy vyvíjet pomoci aerodynamického tunelu Mercedesu. Pro web RaceFans to potvrdil přímo tým. 

Oficiálním důvodem je úspora nákladů a vyšší efektivita. Ze Silverstonu je to do aerodynamického tunelu Mercedesu přece jen výrazně blíže než do Německa.

Existuje však také možnost, že tým prohloubí svou spolupráci s Mercedesem – podobně, jako to dělá Haas a Ferrari.

Aerodynamický tunel Mercedesu má Racing Point začít využívat od poloviny roku. Bude v něm vyvíjet už vůz pro příští sezónu.

Lawrence Stroll do týmu hodně investuje. Stavět se má nová továrna, která však bude připravena až pro novou éru formule 1 v roce 2021.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Rosberg odmítl příležitost zazávodit si v DTM

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas