Po pátečních volných trénincích se Jeongam dočkal slov chvály, ale zároveň potřebuje dořešit některé nedostatky. Středem pozornosti se stala sekvence posledních zatáček.
Na svém pravidelném jednání jezdci konstatovali, že úsek 16. a 17. zatáčky a nájezdu do boxů není přehledný a bezpečný. Na vnitřní straně 16. zatáčky je navíc hrbol, který vůz při průjezdu destabilizuje. Ten bude do zítřka zakryt novým obrubníkem.
FIA také rozhodla, že zeď vpravo na výjezdu z této zatáčky bude posunuta dál od trati, protože v těchto místech hrozí náraz vozu ve vysoké rychlosti. Aby federace zabránila nebezpečným situacím především v závodě, zvažuje, že jezdcům povolí ignorování bílé čáry, která vymezuje vjezd do boxů. Na cestě k mechanikům by tak nemuseli tolik zpomalovat v místech, kde hrozí střet s ostatními vozy (na obrázku).
Další nedostatky korejského okruhu odhalil šéf McLarenu Martin Whitmarsh. "Je tu pár zatáček, kde jsou zrádné obrubníky, jsou o trochu níž než povrch trati," vysvětloval. "Je to případ zatáčky číslo 16 a 10, ale jsem si jistý, že jsou to jen drobnosti, které se vyřeší."
A konečně upraven bude také obrubník v poslední zatáčce číslo 18, aby si jezdci přes něj nezkracovali cestu a nešpinili trať nečistotami (taktéž na obrázku, vpravo vedle stříbrného Mercedesu Nica Rosberga).