První vítězství pro BMW získal v Rijádu Antonio Felix da Costa

Lando Norris Primergy  |  17. 12. 2018 13:59

Vandoorne na 17. fleku...na to je zvyklej z Mekáče, takže žádná změna Prostě lopata.

Těžko v tuto chvíli hledat pro závodění v elektrice pozitiva! Současný divák trpí. Motorový sport asi čekají těžké časy. https://www.facebook.com/Jaguar/videos/31233993627...

Sebastian Vettel Boshanek  |  16. 12. 2018 15:03

Na FE mi přijde naprosto nezajímavé hlavně to, že všichni maj stejný šasi a motor v závodě limitovaný 200kw. No a městské okruhy tomu taky moc nepomáhají, aby mi to přišlo zajímavé. Na zvuk bych si zvykl sledovat to častěji, ale "závody ve vývoji" mi tam chybí.
Závod co sem viděl (posledních 20 minut) byla zábava sledovat (akorát sem u přenosu trošku nepochopil to množství penalizací), ale jestli bych si měl vybrat, jestli sledovat "éčka" nebo "efjedničku" tak F1 na plné čáře. FE jako výplň na zimní pauzu super, ale přednost před F1 bych jí nedal.

FantomasMan  |  16. 12. 2018 14:23

Za mňa to bolo OK. Bodaj by sme v F1 mali takéto súboje. Neviem čo stále tu niektorý rieša zvuk. Proste je to elektrika a tá nikdy nebude znieť ako spalovací motor. Každopádne FE vedú "amatéri". A masívnym vstupom automobiliek (peňazí a hľadaním výkonu) to prestanú vzládať. To bolo vidieť ako udelovali tresty. A to sme len na začiatku. Škoda lokácie. Organizátorom išlo len o peniaze ale celkovo to vyzeralo ako okresný závod..

Oganesson  |  16. 12. 2018 13:39

Je až zarážející jak moc ovlivňuje vnímání ten zvuk . Není to jen o tom a dávat tomu tak velkou váhu je strašně primitivní , ale já tomu musím dát za pravdu

Tak ono i u běžného auta mají lidi tendenci spojovat "Víc to řve" = "Víc to jede"

Oganesson  |  16. 12. 2018 13:49

To je jedna věc , jenže navíc tady ten zvuk strašně otravuje . Je to nepříjemný . Jedna jízda ve scifi filmu by byla v pohodě , poslouchat to celý závod je strašný zážitek .

Já se naštěstí s FE nedostal dál, než na pár krátkých střihů na YT a není to pro mě

Fernando Alonso czepelin  |  16. 12. 2018 06:51

sledoval jsem to celý, když už se nejede F1 ani MotoGP. Říkal jsem si že to zkusím, i kvůli novým autům, Massovi s vandoornem a tak. Ale nezafungovalo to ani jako placebo, i díky otřesnýmu nezvuku. Už se na to dívat nebudu.

Jsi hrdina týdne. Já bych to nedal.

Jsem zvědavý, jak se bude této sérii dál dařit. Podle mě má klesající sledovanost. Ze začátku byl zájem o novou věc, pak diváci zjistili, že to není až tak atraktivní disciplina a zájem opadl. Loni dokonce v Montrealu pořadatelé rozdali několik desítek tisíc vstupenek, aby vůbec měli na tribunách nějáké diváky.

FoxPw  |  15. 12. 2018 16:55

Byl to dost chaotický závod. Nikdo nevěděl, proč tolik jezdců dostalo penalizaci a když se na trati něco dělo, tak tam hned hodili reklamu, abychom se pak v klidu mohli dívat na kroužení za SC. Jak to má být prý "skvělá" série, tak režie závodu a přenosu byla vysloveně amatérská vč. live timmingu, kde není skoro vůbec nic, stejně jako v F1.

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 12. 2018 17:10

Nediv se, když je Formule Ee na hranici krachu.
https://www.denik.cz/veda-a-technika/zavody-fo...

FoxPw  |  15. 12. 2018 21:53

Docela se divím té struktuře příjmů a nákladů. Když je to tak prestižní série pro výrobce, tak by si týmy měly zaplatit všechny náklady za poskytnutý materiál (asi šasi) a služby. A pokud by se závody konaly na zavedených okruzích, kde není nutné budovat svodidla, bariéry a kdoví co ještě, tak by náklady byly také daleko nižší a závody zajímavější.

Kimi Räikkönen Potooczech  |  15. 12. 2018 23:59

Dovedete si představit, jak pomalé by ty monoposty byly na klasických okruzích? Proto jezdí po městě na klikatých tratích. Na klasické trati by působily opravdu velmi pomalu, mají velmi nízkou trakci, nemají ani slicky, aero přítlak také jen minimum. Na klasické trati by to mělo co dělat, aby se to aspoň přiblížilo časům monopostů F4.

Na druhou stranu, pokud jsou po 5 letech v mínusu jen nějakých 115 milionů euro, tak to není zase tak strašné, pokud je hodnota šampionátu cca. 7x vyšší než dluh. Nicméně nakonec to bude muset někdo zalepit, to znamená, že budou muset někomu prodat podíl a příjmy z prodeje tu díru zalepí. Jde jen o to, co se bude zvětšovat rychleji, zda ten dluh nebo ta cena.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas