Provokativní obrázek byl dílem tiskového oddělení, vysvětluje Boullier

Eric Boullier bagatelizoval obrázek, který publikoval Lotus ke zprávě o přestupu Kimiho Räikkönena k Ferrari v příští sezóně.
Provokativní obrázek byl dílem tiskového oddělení, vysvětluje Boullier

Chvíli po oznámení Räikkönenova přestupu k Ferrari Lotus zveřejnil příspěvek na Twitteru, ve kterém uvedl, že to bolí, a doplnil ho obrázkem, který jasně dával najevo, že to nepovažuje za čestný krok.

Vyvolal tím ale velkou vlnu na sociálních sítích a později uvedl, že se omlouvá, pokud někoho šokoval. Podle šéfa týmu Boulliera nešlo o postoj týmu, najevo tak dávali lítost lidé, kteří v posledních dvou sezónách pracovali pro Räikkönena při styku s veřejností a médii.

"Tiskové oddělení udělalo kolem Kimiho výjimečnou práci, bylo to (velké) spojení," uvedl pro Canal +. "Je to jen konec jednoho příběhu a oni asi doufali, že se prodlouží."

Dnes odpoledne pak lidé obsluhující u Lotusu Twitter zveřejnili zprávu, že si je šéf týmu zavolal k sobě do kanceláře. Důvod ale neuvedli.

Zklamání ze ztráty Räikkönena přiznal i Boullier, ale bere to jako čestnou prohru. "Je pravda, že můžeme mít pocit prohry, ale nesmíme zapomínat, že Ferrari je Ferrari. Přeci jenom je to prestižní tým."

"On neodešel do menšího nebo stejně velkého týmu. Odešel, aby se vrátil k instituci Ferrari. Že jsme se tedy 'bili' na trati s našimi prostředky, abychom si udrželi Kimiho, a neuspěli, to podle mě není velké zklamání."

"Jsme džentlmeni, profesionálové. Budeme spolupracovat až do konce sezóny. Jediné, co se změní, je, že mu nebudeme říkat vše o tom, co připravujeme na rok 2014."

Další článek: Ze Singapuru zmizela obávaná šikana

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)