Prostě jsme nezahřáli pneumatiky, vysvětluje Lotus své problémy z Kanady

Lotus je přesvědčený, že na své soupeře v posledních závodech neztratil výkonnostně, ale jen prací s pneumatikami.
Prostě jsme nezahřáli pneumatiky, vysvětluje Lotus své problémy z Kanady

Monopost E21 je k pneumatikám velmi šetrný, což se na druhé straně může projevit problémy s jejich zahříváním.

"Tohle je velmi specifická trať a nám se s naším vozem prostě nepodařilo pneumatiky zapnout," vysvětloval šéf týmu Eric Boullier pro Autosport. "Také nám nepomáhá, když je chladno a mokro."

"Naše rychlost nebyla v tréninku s Romainem špatná, ale když se podíváte na závod, byli jsme o 1,5 sekundy pomalejší než Red Bull a Mercedes. 1,5 sekundy neztratíte ze závodu na závod. Prostě jen něco bylo špatně."

"Pro Silverstone máme dobré úpravy, což by nám mělo pomoci udržet krok a zmenšit ztrátu na lídra. A na normálních okruzích bychom měli být schopní dostat z našeho vozu maximum."

Podle šéfa enstonské stáje tak určitě neplatí, že by Lotus ztrácel krok s ostatními ve vývoji.

"Ztratili jsme pozice, takže musíme tvrdě pracovat, abychom udrželi rychlost. Ale víme, že je auto konkurenceschopné a tým je konkurenceschopný. Není důvod, proč bychom neměli znovu bojovat o stupně vítězů."

"Těch pět pódií v řadě jsme od začátku sezóny nezískali jen díky štěstí nebo náhodou. Je to proto, že je náš komplet konkurenceschopný. Občas můžeme mít potíže na některých tratích."

"Víme to a musíme na tom pracovat, aby se to letos nedělo na tratích s nízkou energií (která prochází pneumatikami), a také pro příští rok."

Další článek: Ferrari: Pokud si Massa udrží formu, může dostat další smlouvu

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)