Kapitoly článku:
Kevin Magnussen (7./5.)
Dán má problémy s tím přimět pneumatiky správně fungovat. Kromě toho si nedokáže vysvětlit relativně malou ztrátu na čelo pole.
„Teploty jsou tu velmi vysoké, takže největší výzvou je pro nás donutit pneumatiky fungovat správně, ale je to stejné pro všechny. Opravdu si nedokážu vysvětlit relativně malou ztrátu na vozy vpředu, všichni ale zkouší jiné programy s jiným množstvím paliva. Nové zadní křídlo, které jsem dnes testoval, vypadá dobře. Nedráždí auto, takže doufejme, že se díky tomu posuneme. I bez FRICu naše auto vypadá stále dobře, což je pozitivní.”
Jenson Button (5./7.)
Také mistr světa z roku 2009 má v těchto vysokých teplotách potíže s pneumatikami. Zítra však doufá v lepší výsledek, jelikož on nové zadní křídlo na voze ještě neměl.
„Při pohledu na časy si řeknete, že to s námi vypadá docela dobře, při dlouhých jízdách je to ale pro nás obtížné. Myslím, že při trakci přehříváme pneumatiky. V těchto teplotách je obtížné se o ně starat a je těžké dosáhnout toho, aby superměkká směs fungovala správně a nepřehřívala se. Dnes jsme mohli testovat spoustu zajímavých věcí a zítra to z mé strany bude lepší. Snad budu mít také nové zadní křídlo. Bez systému FRIC se vůz nechová moc odlišně, tady to opravdu neudělá velký rozdíl.”