Problémy vyřešíme rychle, ale až přijdeme na to, o co jde, říká Binotto

Ferrari v Barceloně výrazně ztrácelo na Mercedes a to přesto, že nasazuje aerodynamické novinky i vylepšený motor.
Foto: Activepictures / Jiří Křenek
Problémy vyřešíme rychle, ale až přijdeme na to, o co jde, říká Binotto  | Foto: Activepictures / Jiří Křenek

Mattia Binotto potvrdil, že problémy Ferrari ve Španělsku byly stejné, jako v předešlých závodech.

„Myslím, že celý víkend to ještě zdůraznil,“ řekl Binotto pro Autosport. „Slabé stránky byly jasnější a zřejmější.“

„Je těžké říci, jak dlouho to potrvá vyřešit. Myslím, že pro nás je důležitější pochopit, jak k nim přistoupit. Jsem si jistý, že pak to zvládneme rychle.“

GP Španělska 2019 objektivem Jiřího Křenka: vnitřnosti ferrari i volant alfy romeo

GP Španělska 2019 objektivem Jiřího Křenka: vnitřnosti ferrari i volant alfy romeo

Binotto řekl, že dosud nasazené upgrady fungovaly podle očekávání, což naznačuje, že Ferrari může trpět mechanickými problémy.

Jedním z velkých problémů nejen Ferrari jsou letošní pneumatiky s tenčím běhounem. Jsou podobné těm, které vloni Pirelli přivezlo na tři okruhy s novým povrchem kvůli tvorbě puchýřů. Mercedesu tyto pneumatiky už vloni sedly a letos tomu není jinak. 

Pneumatiky letos hrají klíčovou roli. Mercedes je pochopil nejlépe

Pneumatiky letos hrají klíčovou roli. Mercedes je pochopil nejlépe

„Pneumatiky je obtížné zvládnout, to je pravda. Jsou významným klíčovým faktorem výkonnosti auta, a proto je řízení a optimalizace klíčem pro celkový výkon samotného vozu.“

„Letos se pneumatiky chovají jinak než loni. Pirelli dosáhlo svých cílů. Na pneumatikách nejsou puchýřky, což je z bezpečnostních důvodu určitě dobře. Ale pochopení a řešení a optimalizace výkonu je součástí naší práce. Pokud mohu říci, rozhodně to není jednoduché, není to jednoduchý a snadný úkol.“

Foto: Activepictures / Jiří Křenek

Další článek: Wolff si nemyslí, že Mercedes vyhraje všechny letošní závody. Už Monako bude těžké, říká

17:50 | Jezdci zítra dostanou dvě sady pneumatik C3 2021. Mohou je použít v jakémkoliv pátečním tréninku. Na každé sadě musí odjet nejméně 6 kol a nejméně 6 kol musí odjet ve druhém tréninku.
10:33 | Kevin Magnussen by mohl zamířit do americké IMSA...
10:03 | Sportovní ředitel Red Bullu Jonathan Wheatley měl před závodním víkendem v Bahrajnu pozitivní test na COVID-19.
9:07 | Robert Kubica zítra v prvním tréninku nahradí Räikkönena

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10