Problémy s homologacemi helem (aktualizace)

Já bych zavedl betonový sarkofág tak 1,8 x 0,8 x 0,8 metru do kterého by se pilot dva dny před závodem zalil. Pak to celé posadil do vozu, kde by mu inženýr z boxové uločky, jako více méně nyní točil volantem, řadil a brzdil. Případně stříkal vodu do huby. Pak by konečně byly splněny požadavky FIA na bezpečnost jezdce.

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 02. 2019 19:28

hm.. akorát, že beton zrovna není nejlepší bezpečnostní deformační zóna.. takže s tímto trapným kydem bys nikde neuspěl..

caterham  |  08. 02. 2019 20:41

Na co crashtest? By vsim projel v pohode, nepotrebujes pak deformacni zony :)

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 02. 2019 22:11

a co G? F1 není o tuhosti, ale o absorbci přetížení (G) při nárazu.. čím lepší deformační zona, tím nižší G působí na pilota.. v Betonovém sarkofágu by to bylo stejné, jako když se ti neotevře padák a rozplácneš se na betonovém povrchu..

1) nerozumíš nadsázce 2) nesmíš si plést F1 s osobními auty, v F1 se při crash testech netestuje deformační zóna, ale tuhost skořepiny. Aby se při různých nárazech nezdeformovala, nepopraskala, nezlomila, asi tak. G hledej úplně někde jinde.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 09. 02. 2019 09:25

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 02. 2019 18:10

Alonso a jeho zdejší nejbližší fans by s homo problém neměli..

Tak holt kvůli blembáku pojede jen 6 jezdců. To bude zajímavý, až se v půlce sezóny špičky připojí a budou dohánět



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:02 | Haas oznámil prodloužení spolupráce se sponzorem Richard Mille.
14:41 | Peugeot se vrací do WEC. Od roku 2022 bude jezdit v kategorii hypercarů.
12. listopadu | Binotto potvrdil, že Leclerc v Brazílii nasadí nový motor. Není ale jasné, zda půjde o letošní nejnovější specifikaci, nebo něco ještě novějšího (pro příští rok).

GP Brazílie 2019

Pátek 15. listopadu 2019
1. trénink 15.00–16.30
2. trénink 19.00–20.30
Sobota 16. listopadu 2019
3. trénink 16.00–17.00
Kvalifikace 19.00–20.00
Neděle 17. listopadu 2019
Závod 18.10