Problémy s homologacemi helem (aktualizace)

Já bych zavedl betonový sarkofág tak 1,8 x 0,8 x 0,8 metru do kterého by se pilot dva dny před závodem zalil. Pak to celé posadil do vozu, kde by mu inženýr z boxové uločky, jako více méně nyní točil volantem, řadil a brzdil. Případně stříkal vodu do huby. Pak by konečně byly splněny požadavky FIA na bezpečnost jezdce.

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 02. 2019 19:28

hm.. akorát, že beton zrovna není nejlepší bezpečnostní deformační zóna.. takže s tímto trapným kydem bys nikde neuspěl..

caterham  |  08. 02. 2019 20:41

Na co crashtest? By vsim projel v pohode, nepotrebujes pak deformacni zony :)

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 02. 2019 22:11

a co G? F1 není o tuhosti, ale o absorbci přetížení (G) při nárazu.. čím lepší deformační zona, tím nižší G působí na pilota.. v Betonovém sarkofágu by to bylo stejné, jako když se ti neotevře padák a rozplácneš se na betonovém povrchu..

1) nerozumíš nadsázce 2) nesmíš si plést F1 s osobními auty, v F1 se při crash testech netestuje deformační zóna, ale tuhost skořepiny. Aby se při různých nárazech nezdeformovala, nepopraskala, nezlomila, asi tak. G hledej úplně někde jinde.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 09. 02. 2019 09:25

Charles Leclerc pejdaa  |  08. 02. 2019 18:10

Alonso a jeho zdejší nejbližší fans by s homo problém neměli..

Tak holt kvůli blembáku pojede jen 6 jezdců. To bude zajímavý, až se v půlce sezóny špičky připojí a budou dohánět



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.