Německá stáj si dala v Malajsii za cíl vyřešit své potíže s nadměrnou degradací pneumatik, a to tak, že vylepší celkové nastavení vozu. Podle Paula Hemberyho ale tkví příčina těchto problémů někde jinde.
Po závodě v Austrálii si Michael Schumacher a Nico Rosberg stěžovali, že je W03
až příliš agresivní k pneumatikám, které se velmi rychle opotřebovávají.
To dělá inženýrům Mercedesu pochopitelně vrásky na čele. Paul Hembery je nicméně
přesvědčen, že tyto problémy nemají s vlastnostmi vozu co dočinění.
"Četl jsem o tom hodně komentářů a několik lidí se mě na to
(jejich) opotřebení v Austrálii dotazovalo - musíte se na to ale dívat v kontextu
toho závodu," cituje šéfa italského dodavatele pneumatik Autosport.
Ve Velké ceně Austrálie se oba jezdci pohybovali na předních
příčkách a velmi často se dostávali do soubojů s ostatními piloty.
Vysoké závodní tempo pak způsobilo, že jejich pneumatiky začaly rychle odcházet.
"Nemyslím, že by Michael byl v situaci, podle které
byste to mohli posuzovat. Do té doby, než odstoupil, si vedl velmi dobře. A
Nico byl navíc na pozici, kterou buď bránil, nebo z ní útočil na vozy vpředu.
Kvůli tomu byl více agresivní, než bývá obvyklé."
"Takže se na to musíte dívat v souvislosti s tím, pod
jak velkým tlakem byl. To byl pravděpodobně hlavní faktor (těchto problémů),"
dodává Paul Hembery.