Problémy Mercedesu s pneumatikami nejsou tak vážné, říká šéf Pirelli

Německá stáj si dala v Malajsii za cíl vyřešit své potíže s nadměrnou degradací pneumatik, a to tak, že vylepší celkové nastavení vozu. Podle Paula Hemberyho ale tkví příčina těchto problémů někde jinde.
Problémy Mercedesu s pneumatikami nejsou tak vážné, říká šéf Pirelli

Po závodě v  Austrálii si Michael Schumacher a Nico Rosberg stěžovali, že je W03 až příliš agresivní k pneumatikám, které se velmi rychle opotřebovávají. To dělá inženýrům Mercedesu pochopitelně vrásky na čele. Paul Hembery je nicméně přesvědčen, že tyto problémy nemají s vlastnostmi vozu co dočinění.

"Četl jsem o tom hodně komentářů a několik lidí se mě na to (jejich) opotřebení v Austrálii dotazovalo - musíte se na to ale dívat v kontextu toho závodu," cituje šéfa italského dodavatele pneumatik Autosport.

Ve Velké ceně Austrálie se oba jezdci pohybovali na předních příčkách a velmi často se dostávali do soubojů s ostatními piloty. Vysoké závodní tempo pak způsobilo, že jejich pneumatiky začaly rychle odcházet.   

"Nemyslím, že by Michael byl v situaci, podle které byste to mohli posuzovat. Do té doby, než odstoupil, si vedl velmi dobře. A Nico byl navíc na pozici, kterou buď bránil, nebo z ní útočil na vozy vpředu. Kvůli tomu byl více agresivní, než bývá obvyklé."

"Takže se na to musíte dívat v souvislosti s tím, pod jak velkým tlakem byl. To byl pravděpodobně hlavní faktor (těchto problémů)," dodává Paul Hembery.   

Další článek: Melbourne vás pohltí, ale mnoho nenapoví