Problém pro Red Bull? Honda ukončila spolupráci s AVL

T.E.CH  |  06. 01. 2019 22:32
Stoffel Vandoorne Rover78  |  06. 01. 2019 23:23

Moc hezký, teď si to srovnej s ostatníma motorama, a něco nešulinovskýho z toho vyvoď, s čistým svědomím 😁

T.E.CH  |  06. 01. 2019 23:37

Hezký viď.

To přenechám Elseňorovy.

T.E.CH  |  06. 01. 2019 19:32

Koukám že se to tu zase zkresluje a mění historie. takže se vraťme na začatek roku 2017.

Honda po 9 měsících vyrobila-vymyslela motor a protože nestíhala, byl jen jeden měsíc na mapování a přípravu. Motor byl vložen do šáska Mclarenu a bylo zjištěno, že funguje jako Trabant na principu náhodných výbuchů. A to nebylo jen tohle, výrobně byl špatně zkonstruován HONDOU MGU-H . ( Zde Elseňor lže, že ho vyráběl Mclaren) . Bylo toho více, ale logicky, nebyl čas....

Motor měl špatný výkon, byl i špatně navrhnut ICE, Honda neměla zkušenost s mapováním, prostě to byl celkově průšvih. Muselo se to začít řešit, Honda protože viděla, že tohle je fakt průšvih, začala souhlasit s pomocí zvenčí. A ano , je to zde zmiňovaná firma AVL a Mário illien. Takže v průběhu roku 2017 a celý rok 2018, tito "lidé" pomohli velkou měrou Honda motor vylepšovat a dostat, tam kde je byl na konci roku 2018, což byl slušný výkon. Sama Honda by to zcela jistě nezvládla, protože s tím neměla zkušenoti.To ještě Elseňor vše opěvoval, testovaní na více místech, progres, investice no všichni jsme to četli.Nakonec nic proti, byl to slušný výkon a myslím že i dobrá spolupráce a byl tam jednoznačný posun v před. Bohužel poslední specifikace , tedy verze 3, tak ač byl výkon na stolici pěkný, viz prohlášení Marka, nestihla Honda tento motor (logicky, málo času) správně namapovat, aby ten výkon dostala na trať. Samozřejmě je i otázka jakou má Honda motor vydrž. ( tam mělo s AVL problém Ferrari). Jinak je jasné, že jde o oscilace motoru a jsou ve sporu, jak to řešit a přišel bod zlomu, že to museli rozseknout, jak dál, protože nejsou tam kde měli být. Čas se krátí.Tak se rozhodli jít svou cestou, zkušenosti už mají, takže je to na nich to posouvat a vymyslet jak dostat výkon na silnici, bez oscilací, s kterými bojují už od začátku.Buď to tam dostanou a nebo budou muset tlumit. Vše je na nich. Jen pro zajímavost, Honda zaměstnala specialistu z Mclarenu , který má na starosti zabudovaní motoru do šási formule 1. Takže zvěsti že za oscilace mohl Mclaren, jsou zcela liché. Problém byl v návrhu motoru....a posléze v mapování... když to dali dokupy,( ano AVL+illien pomohl-a) tak i Mclaren se postupně a ne o málo zlepšoval.

To že teď se tito tři rozcházejí, sice něco znamená, v krátkém horizontu, ale zcela jistě to nic neznamená dlohodobě. Vše je na Hondě a jak si s tím poradí uvidíme v dalších ročnících formule 1. Je jasné, že nejsou tam kde chtěli být, ale to nemusí za 6 měsíců platit. Takhle bych to viděl. V každém případě to Honda nebude mít jednoduché.

Tož tak no....

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 19:45

Jen pro zajímavost, Honda zaměstnala specialistu z Mclarenu , který má na starosti zabudovaní motoru do šási formule 1. .................

Co to bylo za specialistu, když se motor do vozu nevlezl a Honda musela v testech narychlo předělávat olejovou vanu, aby odjeli alespoň pár kilometrů.
Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby si Mekáč myslel, že kolem jejích šasi se bude točit svět i mnoha dalších případech.

T.E.CH  |  06. 01. 2019 20:42

Olejová vana se předělávala ze zcela z jiných důvodů.

Když předělaly motor, styl alá Mercedes, tak vystupující kompresor zasáhl prostor pro olejovou nádrž, čímž zkreslil její tvar. Proto čelili problémům v oblasti acc / de-acc a v zatáčkách, kdy nebyli schopni olej řádně dodat kam byl potřeba.Proto to museli předělat....

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 20:59

Ten problém přišel až po úpravě vany díky větší zadní nápravě Mekáče kvůli kterému se motor do šasi nevlezl. Snad přece víš, že olejová vana je nejspodnější část motoru.
A jaké následky zmenšení vany sebou přineslo jsme pak viděli ve spolehlivostí motoru.
A to vše jen díky diletanskému přístupu Mekáče.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  06. 01. 2019 21:49

Ono se řekne vana Ferdo, ale taková suchá vana, tu můžeš vozit třebas na střeše 😁. No jinak Tec z úcty k tradici jemu vlastní, zkomolil a překopal půlku historie, třebas se mu bude líp spát......

T.E.CH  |  06. 01. 2019 22:19

Tak tu neplač bazarovej kowboji......a napiš jak to je, nemusím mít ve všem pravdu a rád se poučím a nebo změním názor. Hlavně že se tu vyjádříš, ale k věci jako obvykle nic. Jen kecy o dnu .....zkus se zlepšit.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  06. 01. 2019 23:26

Ti to píšu celou dobu, ale ty se furt kroutíš a přicházíš s kravinama. Když nechceš tak mi polib, víš jak, a už sem měl 4 dneska, takže už sem jenom krásně ale chytrej ne e 😁. A stejnak seš zaujatej, to je házení perel svinim.......

T.E.CH  |  06. 01. 2019 23:39

Tak jindy, když piješ. Pravda, chtělo by to diskuzi někde jinde, tady to skončí vždycky nesmyslama a i já , uznávám jsem se nechal unést. Teď se ale snažím....

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 23:43

Myslíš tam kde jsou povolené pouze pohádky a pravda tvrdě zakázaná?

" Honda zaměstnala specialistu z Mclarenu , který má na starosti zabudovaní motoru do šási formule 1. Takže zvěsti že za oscilace mohl Mclaren, jsou zcela liché."

To je nepodložené tvrzení. Pokud McLaren nedodal informace, které byly důležité, tak prostě je vina na straně McLarenu. Ten člověk mohl být u Hondy zaměstnán z mnoha jiných důvodů. Navíc byl podřízen někomu v McLarenu. Jestliže by McLaren pracoval dobře, neměl důvod odcházet k Hondě. Je nutné se zamyslet i nad motivací, proč vůbec někdo odchází od někoho někam. Od dobře fungujícího se zpravidla neodchází někam, kde vládne chaos nebo není šance se dále přiučit a rozvíjet, že ano.

Podobně bych mohl napadnout některé další úsudky. Ale proč bych to dělal, když známe své lidi

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 09. 01. 2019 12:25

Tak to je zlé! Honda to sama nezvládne!

Stoffel Vandoorne Rover78  |  06. 01. 2019 21:58

Neboj, to dáš!!! 🤣


1 2 3 4 5 6 7

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas