Pro premiéru DRS v Bahrajnu zvolila FIA cílovou rovinku

Ve čtvrtém závodě sezóny 2012 budou jezdci smět používat zadní nastavitelné křídlo na jedné rovince, Mezinárodní automobilová federace vybrala tu cílovou.
Pro premiéru DRS v Bahrajnu zvolila FIA cílovou rovinku

DRS používají vozy formule 1 druhým rokem, ale protože byla loňská Grand Prix v Bahrajnu zrušena, premiéru bude mít tento systém na Šakiru až letos.

FIA se tedy nemůže opřít o žádné zkušenosti na této trati a na základě svého odhadu a výpočtů rozhodla, že v závodě bude možné DRS aktivovat jen na cílové rovince, a to 270 metrů za poslední zatáčkou (zelená čára).

Aby mohl jezdec DRS použít, a zvýšit tak maximálního rychlost svého vozu, musí mít před sebou jiné auto s maximálně sekundovým náskokem. Rozdíly mezi jednotlivými monoposty bude FIA pro tento účel měřit 108 metrů před 14. zatáčkou (žlutá čára).

Další článek: Hülkenbergovi vadí, že se týmy musí v Bahrajnu obávat o bezpečnost