Bývalý jezdci F1 Damon Hill a Karun Čandhok se shodují, že by pro královnu motorsportu bylo z marketingového hlediska prospěšné, kdyby v ní Kuan-Jü Čou zůstal i do budoucna.
Od chvíle, kdy byl Nico Hülkenberg oznámen jako nový pilot Sauberu, který se v roce 2026 stane továrním týmem Audi, je jasné, že minimálně jeden ze současných jezdců švýcarské stáje bude muset stáj na konci letošní sezony opustit.
Ačkoliv budoucnost jak Valtteriho Bottase, tak Kuan-Jü Čoua v F1 v tuto chvíli vypadá nejistě, v případě čínského pilota by při rozhodování mohla hrát pozitivní roli jeho národnost a síla trhu země, ze které pochází.
Po letošní GP Číny, která byla pro Čoua jeho první domácí velkou cenou v kariéře, podpořili v tomto kontextu setrvání rodáka ze Šanghaje bývalí piloti F1 Damon Hill a Karun Čandhok.
„Myslím, že by měl ihned podepsat novou smlouvu. V Číně se ukázalo, jak moc je pro formuli 1 cenný,“ uvedl ve vysílání TV stanice Sky Sports Hill.
Se slovy mistra světa z roku 1996 následně souhlasil i jeho současný televizní kolega a rovněž bývalý pilot F1 Karun Čandhok.
„Stoprocentně souhlasím. kdybyste byli Stefano Domenicali (šéf F1, pozn. red.), tak byste za něj bojovali, aby získal sedačku. Asi si dokážete představit, že Audi má jiné plány, ale někde na startovním roštu se pro něj místo najít musí,“ sdílel svůj názor Čandhok.