Přišlo Ferrari o výkonnostní výhodu kvůli dalšímu senzoru v baterii?

Lando Norris ameriko  |  03. 10. 2018 14:14

Koudelka už se vyjádřil, tak je vše v pořádku. Je to slaboch

Ferrari je furt stejně rychlě a výkonné,to Mergl našel nějakou skulinki ve které se mohl vylepšit a zase má 0.3s na kolo lepší čas

F1Krokodýl  |  03. 10. 2018 10:29

Takže Ferrari se sice dostalo výkonem před Mercedes, ale bylo to podvodem a teď jim spadla klec. Od Singáče na to zjevně najednou nemají, a to prý Mercedes šetřil techniku a nebyly to jejich oblíbené tratě. Asi je škoda že jim to prošlo jen půl sezony, vidět nemohoucího Vettela v nejlepším autě bylo lepší 😁

Anonymizovaný  |  03. 10. 2018 10:00

chtel bych videt data od mercedesu z motoroveho modu hamiltona po zastavce v boxech. bylo by korektni aby takoveto merici systemy meli teda vsichni ne? ale realne si myslim ze za to muze auto jako celek. vidime u redbullu co jezdi s renaultem

F1Krokodýl  |  03. 10. 2018 10:32

Ono kam bys ten druhý senzor chtěl ostatním dát? Každý má jen jednu baterii, a každý tam má senzor. Jen u Ferrari měli asi další baterii bez dostatečné kontroly 😲

Lando Norris Ondrej_V  |  03. 10. 2018 09:16

Očůrávání pravidel / hledání v šedých zónách pravidel je bez diskuze ta oblast, kde se vyhrávají tituly (ještě prachy ofc). Ale jestli je opravdu pravda, že FIA nasadila nový senzor a Ferrari zpomalilo, tak ta kauzalita je věru zajímavá... Bohužel / naštěstí (podle úhlu pohledu) nelze nic takového prokázat, takže zpětně nelze trestat.

Snad se tu nerozmůe takový nešvar a neobjeví se další komentáře, jak se protežuje Mercedes a Hamilton. To je totiž na stejném levelu tinfoilhatovosti jako chemtrails nebo ufouni v Oblasti 51. Jeden takovej týpek už tu sice je...

Kimi Räikkönen milanek001  |  02. 10. 2018 22:01

Kdyby se teď nechovali tak opatrně - s tou nadbytečnou TR Skoro bych si pomalu myslel, že Mercedes jen volí v první polovině sezony hru Kočka myš .... nechá Ferrari trošku pobíhat, aby jejich triumf pak byl sice naberon jistej (proto asi ta TR) ale měl alespoň do 3/4 sezóny nádech dramatu
.... no a teď je s myší ámen

JPG1  |  02. 10. 2018 21:13

Nemá niekto podobný názor ??
Ne­ní mož­né že to bu­de tým - že pre ti­e­to 2 VC mu­se­li po­u­žiť sta­rý mo­tor "z pr­vej sé­rie " kto­rý ne­u­možňuje to­to na­vý­še­nie vý­ko­nu a no­vý "z tretej sé­rie" na­sa­dia na­späť až na po­sled­ných 5 VC ??

Stoffel Vandoorne Rover78  |  03. 10. 2018 05:06

Tím by si ale úplně vyloučil ten tajnej podvod s baterkama, to se tady klukům a klukům s dívčími nicky nebude líbit.... 😁.

Museli? A kdo jim to nařídil? Že by FIA a nebo Angela jak to psal Gorilla, že všechno řídí ....

Tak minimálně v Singapuru se starší motory používají běžně...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 03. 10. 2018 09:19

ale ne nařízením FIA atd ........

Stoffel Vandoorne Rover78  |  03. 10. 2018 13:26

Třebas to myslel jako že ve Ferrari museli, v rámci strategie, nepsal nic o FIA, to až ty. Dej si pohov....

JPG1  |  03. 10. 2018 14:36

Áno, presne tak to bolo myslené. (nic z FIA )
Jednoduchá matematika : 21 VC - 3 motory na sezónu = 7 VC na jeden motor. Motor c.1 odjazdil 6 VC , motor c.2 odjazdil 6 VC , takže logicky by motor c. 3 by musel odjazdit 9 VC ( ale odjazdil už 2 závody -
MONZU a SPA ) co je dost nepravdepodobné , preto museli na trati menej náročné na motor pouzit
"staré motory" - to by to celé vysvetlilo.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  03. 10. 2018 13:35

To je pravda, navíc tam je to hodně o jezdci a jeho momentální mentální formě. Jak nenajde rytmus, a nenechá si do auta ťuknout správným směrem tak je nahranej i kdyby měl o sto koní navíc. Jsme viděli jak na tom jsou hvězdy. Jednoznačnej řidičskej top byl Lewis, Verstappen a Alonso, těsně v závěsu Vettel s Riccim, ostatní jen šedej průměr nebo podprůměr.


1 2 3 4 5 ... 10

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas