Přišlo Ferrari o výkonnostní výhodu kvůli dalšímu senzoru v baterii?

Pierre Gasly ameriko  |  03. 10. 2018 14:14

Koudelka už se vyjádřil, tak je vše v pořádku. Je to slaboch

Ferrari je furt stejně rychlě a výkonné,to Mergl našel nějakou skulinki ve které se mohl vylepšit a zase má 0.3s na kolo lepší čas

F1Krokodýl  |  03. 10. 2018 10:29

Takže Ferrari se sice dostalo výkonem před Mercedes, ale bylo to podvodem a teď jim spadla klec. Od Singáče na to zjevně najednou nemají, a to prý Mercedes šetřil techniku a nebyly to jejich oblíbené tratě. Asi je škoda že jim to prošlo jen půl sezony, vidět nemohoucího Vettela v nejlepším autě bylo lepší 😁

chtel bych videt data od mercedesu z motoroveho modu hamiltona po zastavce v boxech. bylo by korektni aby takoveto merici systemy meli teda vsichni ne? ale realne si myslim ze za to muze auto jako celek. vidime u redbullu co jezdi s renaultem

SebF1Win2K18

F1Krokodýl  |  03. 10. 2018 10:32

Ono kam bys ten druhý senzor chtěl ostatním dát? Každý má jen jednu baterii, a každý tam má senzor. Jen u Ferrari měli asi další baterii bez dostatečné kontroly 😲

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  03. 10. 2018 09:16

Očůrávání pravidel / hledání v šedých zónách pravidel je bez diskuze ta oblast, kde se vyhrávají tituly (ještě prachy ofc). Ale jestli je opravdu pravda, že FIA nasadila nový senzor a Ferrari zpomalilo, tak ta kauzalita je věru zajímavá... Bohužel / naštěstí (podle úhlu pohledu) nelze nic takového prokázat, takže zpětně nelze trestat.

Snad se tu nerozmůe takový nešvar a neobjeví se další komentáře, jak se protežuje Mercedes a Hamilton. To je totiž na stejném levelu tinfoilhatovosti jako chemtrails nebo ufouni v Oblasti 51. Jeden takovej týpek už tu sice je...

Ayrton Senna milanek001  |  02. 10. 2018 22:01

Kdyby se teď nechovali tak opatrně - s tou nadbytečnou TR Skoro bych si pomalu myslel, že Mercedes jen volí v první polovině sezony hru Kočka myš .... nechá Ferrari trošku pobíhat, aby jejich triumf pak byl sice naberon jistej (proto asi ta TR) ale měl alespoň do 3/4 sezóny nádech dramatu
.... no a teď je s myší ámen

JPG1  |  02. 10. 2018 21:13

Nemá niekto podobný názor ??
Ne­ní mož­né že to bu­de tým - že pre ti­e­to 2 VC mu­se­li po­u­žiť sta­rý mo­tor "z pr­vej sé­rie " kto­rý ne­u­možňuje to­to na­vý­še­nie vý­ko­nu a no­vý "z tretej sé­rie" na­sa­dia na­späť až na po­sled­ných 5 VC ??

Stoffel Vandoorne Rover78  |  03. 10. 2018 05:06

Tím by si ale úplně vyloučil ten tajnej podvod s baterkama, to se tady klukům a klukům s dívčími nicky nebude líbit.... 😁.

r126pkp  |  03. 10. 2018 08:10

Museli? A kdo jim to nařídil? Že by FIA a nebo Angela jak to psal Gorilla, že všechno řídí ....

Tak minimálně v Singapuru se starší motory používají běžně...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 03. 10. 2018 09:19

r126pkp  |  03. 10. 2018 09:25

ale ne nařízením FIA atd ........

Stoffel Vandoorne Rover78  |  03. 10. 2018 13:26

Třebas to myslel jako že ve Ferrari museli, v rámci strategie, nepsal nic o FIA, to až ty. Dej si pohov....

JPG1  |  03. 10. 2018 14:36

Áno, presne tak to bolo myslené. (nic z FIA )
Jednoduchá matematika : 21 VC - 3 motory na sezónu = 7 VC na jeden motor. Motor c.1 odjazdil 6 VC , motor c.2 odjazdil 6 VC , takže logicky by motor c. 3 by musel odjazdit 9 VC ( ale odjazdil už 2 závody -
MONZU a SPA ) co je dost nepravdepodobné , preto museli na trati menej náročné na motor pouzit
"staré motory" - to by to celé vysvetlilo.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  03. 10. 2018 13:35

To je pravda, navíc tam je to hodně o jezdci a jeho momentální mentální formě. Jak nenajde rytmus, a nenechá si do auta ťuknout správným směrem tak je nahranej i kdyby měl o sto koní navíc. Jsme viděli jak na tom jsou hvězdy. Jednoznačnej řidičskej top byl Lewis, Verstappen a Alonso, těsně v závěsu Vettel s Riccim, ostatní jen šedej průměr nebo podprůměr.

Škoda že tu není piškot, ten by to určitě věděl, kde je zakopanej pes.
On rozumněl všemu!
I tomu co nikdy neviděl, o čem nikdy nečetl, nikdy neslyšel.
Vše sypal z rukávu jako Větnamec digitálky...

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Pierre Gasly ameriko  |  02. 10. 2018 19:37

Opravdu to připomíná haluz tituly pro Alonsa s Renaultem a hmotovými tlumiči. Když je zakázali, byl Renault a Alonso bez vítězství a dominance

Lewis Hamilton baju4fun  |  02. 10. 2018 20:36

A Japonsko 2006 vyhrál kdo?

Kimi Räikkönen Icewoman  |  02. 10. 2018 21:47

Alonso, po tom, co se Schumacherův motor odebral do věčných lovišť

Lewis Hamilton baju4fun  |  02. 10. 2018 22:17

jo, 10 bodů pro Alonsa a Maďarsko 2006 by Alonso taky vyhrál bez hmot. tlumičů, ale tam zase vypadl on, kvuli problémům.


1 2 3 4 5 6 7

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.