Přišel, odjel, poradil. Hülkenberg podle Greena významně ovlivnil vývoj nových dílů

Nico Hülkenberg poskytl týmu dvakrát zajímavou zpětnou vazbu. Paradoxně mu to zkomplikovalo GP Eifelu.

„Některé z dílů, které jsme nasadili na vůz, byly přímým důsledkem jeho zpětné vazby v Silverstone,“ řekl Green o Hülkenbergovi pro Motorsport.com.

„Bylo to opravdu zajímavé. Jeho zpětná vazba po dnešním závodě (GP Eifelu, pozn. redakce) byla velmi zajímavá.“

„V Silverstonu zmínil věci, které by v autě rád změnil a jaký pocit má z auta a změn nastavení.“

„Provedli jsme tyto změny poté, co v Silverstonu neočekával, že se někdy vrátí do auta a bude s ním jezdit. Ale stalo se to, a my dostáváme zpětnou vazbu o vývoji, který jsme na voze uskutečnili. Bylo to opravdu zajímavé a  důležité.“

Z posledního místa na body. Náhradník Hülkenberg se stal jezdcem dne

Z posledního místa na body. Náhradník Hülkenberg se stal jezdcem dne

Podle Greena právě změny, které tým provedl od Silverstonu, Hülkenbergovi zkomplikovaly „návrat“. Připomeňme, že do vozu usedl až v kvalifikaci.

„Změnám, o kterých mluvíme, se nemůžete přizpůsobit během čtyř kol, což je v podstatě to, co musel udělat v sobotu odpoledne. Měl čtyři rychlá kola a musel se přizpůsobit změnám, které jsme provedli.“

Green řekl, že Hülkenberg dokázal potvrdit, že tým učinil správná rozhodnutí.

„Stále na tom musíme pracovat. Myslím si však, že jsme udělali dobrý krok správným směrem. Je to všechno součástí zadního a předního zavěšení, které jsme provedli a které byly přímým důsledkem jeho řízení vozu v Silverstonu.“

„Spojili jsme všechny aktualizace, které jsme plánovali udělat, do jednoho významného vylepšení. Zahrnovalo to přední křídlo, přední brzdové kanálky, podlahu, bočnice zadního křídla a můžete vidět změny i v oblasti bočnic a karosérie. To je aerodynamická část. Hodně jsme pracovali také na vnitřních částech zadního zavěšení a na způsobu, jakým zavěšení funguje, abychom získali větší flexibilitu a více možností nastavení zadního zavěšení. Došlo také ke změně systému řízení. Všechny tyto aktualizace přišly mezi Mugellem a Ruskem.“

Další článek: Je to jako být se ženou, se kterou se rozvádíte, říká Pérez

14:06 | Po francouzských bagetách ve druhé zatáčce se dnes v Le Castellet servírují také traťové limity. V posledním tréninku bylo smazáno 10 časů.
11:11 | Týmy nejsou vůbec spokojené s bagetovými obrubníky ve druhé zatáčce. Pokud přes ně jezdec přejde, hrozí poškození vozu, což se stalo Bottasovi a Verstappenovi. Masi je však neoblomný a obrubníky zůstávají.
9:58 | McLaren v noci na dnešek porušil večerku. Týmy to mohou udělat dvakrát za sezónu. V tomto případě šlo o první porušení v této sezóně.
14:42 | F3: Pole position získal Frederik Vesti. Staněk 17.

GP Francie 2021

Pátek 18. června 2021
1. trénink Bottas (1:33.448)
2. trénink Verstappen (1:32.872)
Sobota 19. června 2021
3. trénink Verstappen (1:31.300)
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 20. června 2021
Závod 15.00