Mexiko je v mnoha ohledech hodně specifický okruh. Týmy navíc s tímto okruhem nemají příliš mnoho zkušeností. Vloni se na něm jelo poprvé po velmi dlouhé době.
„Soustředíme se na to, abychom správně zvládli domácí úkoly a ujistili se, že jsme v dobré formě pro závod z hlediska spolehlivosti a výkonu,“ řekl Paddy Lowe.
„Nahoře na našem seznamu bude udržet co nejlepší podmínky pro spravedlivý souboj mezi Nicem a Lewisem v bitvě o titul, která se vzrušujícím způsobem stupňuje.“
„Z technického hlediska je klíčovým rysem tohoto závodu nadmořská výška, v níž se Mexico City nachází – atmosférický tlak je pod 80 % normální úrovně. To s sebou přináší pokles aerodynamických sil – přítlaku i odporu, zatímco hybridní jednotka je stále schopna dodávat normální množství energie.“
„Dominový efekt na tomto okruh je v tom, že je velmi tvrdý na pneumatiky, zatímco úroveň přilnavosti je velmi nízká. Je také náročný na brzdy kvůli vysokým rychlostem v kombinaci s nízkou úrovní chlazení a odporu.“
„Takže existuje spousta věcí, které je potřeba během víkendu pohlídat, aby byly oba vozy v pořádku. Současně je to složité pro jezdce, protože v podstatě jezdí s úrovni přítlaku jako v Monze, ale na okruhu, který je klikatější a má více zatáček.“
Foto: Getty Images / Clive Mason