Příliš jsme riskovali, říká Steiner o diskvalifikaci Magnussena

To je docela zajímavé. 170 gramů nedokázali "ukočírovat" na konci závodu?
Do jakého kola vůbec Magnussen tak moc tlačil? Mimo jiné teda, software, který tohle hlídá tam musel blikat jak vánoční stromeček.

Potvrzuje to, co jsem napsal pod jiným článkem. Za vyloučení Magnussena může někdo na zídce. Pilot je v tom nevinně. Celá kauza opět ukazuje na nesmyslnou pitomost, která se nazývá - limit spotřeby paliva. Pilot by měl být veden k tomu, aby celý závod tlačil na pilu. Na jedné straně se auta sice zrychlila, ale díky výrazně vyšší hmotnosti více žerou, více opotřebovávají gumy a je větší záběr třeba i na brzdy. No a díky pravidlům piloti většinu závodu šetří palivo, šetří gumy a bůhvícoještě. Z F1 se stala taková ekorallye.

A to jim ještě pomohl VSC

Pomohl všem. I Kimi, který byl ve vedení, musel šetřit palivo.

A proč to píšeš? To ví každý
Tady jde o to, že to může být jeden z důvodů proč byl Haas v závodě tak vysoko.
Otázka je kde by byli, kdyby VSC nebyl.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  27. 10. 2018 14:37

Tak Kimi hlavně šetřil gumy, a připravoval se na odrážení případnejch útoků. Šetření paliva s tím jde ruku v ruce jako taková z nouze ctnost. Profi práce od něj, konečně.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

17:31 | Mattia Binotto prozradil, že matná barva Ferrari je z důvodu výkonu a ne designu. Tým díky tomu ušetřil pár stovek gramů.
16:50 | Billy Monger si vyzkouší roli moderátora. Bude pracovat pro Channel 4.
14. února | Dnes ve 13:00 uvidíme nový vůz McLarenu. Živě na YT i F1sport
13. února | Esteban Gutiérrez pokračuje jako vývojový jezdec Mercedesu.

Nové vozy a testy

Nové vozy
Haas: 7. února 
Toro Rosso: 11. února
Williams: 11. února (barvy)
Renault: 12. února
Racing Point: 13. února (tým)
Mercedes: 13. února
Red Bull: 13. února
McLaren: 14. února
Ferrari: 15. února
Alfa Romeo: 18. února
Testy
18.února-21. února
26. února-1.března