Při návrhu letošního vozu začal Williams s čistým listem papíru

Ačkoliv nedošlo před letošní sezónou k tak velkým změnám v pravidlech jako loni, rozhodl se Williams navrhnout zcela nový vůz, z FW31 nevycházel.

"Design FW32 je zcela nový od přídě až po záď," řekl technický ředitel stáje z Grove Sam Michael pro Autosport. "Z hlediska aerodynamiky je úplně nový."

Williams tento přístup zvolil také proto, že mu s pokrokem z loňské sezóny narostla sebedůvěra.

"Díky skutečnosti, že jsme v roce 2009 měli konzistentní vůz na všech tratích a odstranili mnoho neduhů předešlého auta, si věříme," uvedl Michael.

V oblasti vývoje spoléhají u Williamsu hodně na Rubense Barrichella, který má velmi dobrou technickou zpětnou vazbu. A na trati bude hnát brazilského veterána vpřed mladý kolega Nico Hülkenberg.

"Rubens je velmi náročný člověk, v pozitivním slova smyslu, protože chce rychle dosáhnout výsledků," vysvětloval Michael. "Kvůli jeho věku je nepravděpodobné, že by závodil ještě za pět let, a má smysl pro důležité věci. To, jak tlačí Nico, bude dobré pro Rubense. Nico je rychlý od chvíle, kdy začal u Williamsu, a velmi tvrdě pracuje."

Další článek: De la Rosa věří, že bude se Sauberem pravidelně bojovat o body

14:49 | Za tým Charouz ve F3 bude letos jezdit sedmnáctiletý francouzský jezdec Reshad de Gerus.
14:35 | FIA potvrdila odklad závodu 24 hodin Le Mans z poloviny června na 21. a 22. srpna. Pořadatelé věří, že v té době budou moci přivítat větší počet fanoušků.
14:10 | Pietro Fittipaldi bude opět zastupovat Romaina Grosjeana. Tentokrát v IndyCar v závodech (ovály), kterých se Grosjean nezúčastní.
11:19 | Jack Aitken zůstává rezervním jezdcem Williamsu.