FIA si v pátek pro svůj přísnější test ohebnosti předního přítlačného křídla vybrala vozy týmů Red Bull a McLaren, oba jím bez problémů prošly.
Mezinárodní automobilová federace testy prováděla před Belgií tak, že na každou stranu předního křídla zavěsila 50 kilogramů a změřila, jestli nedojde k ohnutí, které by přesáhlo 10 milimetrů.
Jelikož se ale přední křídla Red Bullu a Ferrari evidentně hýbou, FIA testovací zátěž navýšila na dvojnásobek, tedy na 100 kilogramů na každé straně, přičemž při této hodnotě se křídlo nesmí ohnout o víc než 20 milimetrů.
Podle očekávání ale žádný problém nový test neodhalil, jelikož teď se předpokládá, že se za jízdy hýbe směrem k zemi celá přední část vozu. Proto se technický delegát Jo Bauer a jeho lidé zaměří už v Itálii na podlahy monopostů.
Přední křídlo týmu Ferrari si FIA zkontroluje zřejmě v sobotu nebo v neděli.