Před sezónou 2021 oslovíme nové automobilky, věří Chase Carey

Charles Leclerc pejdaa  |  17. 11. 2018 20:07

O automobilkách F1 není... například takový výrobce limonát dokáže natírat zadel automobilkám...
K čemu bude, když do F1 vstoupí porshe pro teploushe.. VW, či cokoliv jiného.. přičemž know how s F1 nulové - tedy jen vyhozené peníze..
F1 si má držet kvalitní inženýry.. o tom F1 je.. piloti by v dnešní době měli být až na tom posledním místě..

Ale je. Jen velké automobilky mají takové zázemí aby dokázaly nějakým způsobem vyvíjet vlastní PJ. Ano, RB do svého auta (resp. do vývoje šasi) cpe velké prachy, stále to ale není nic proti tomu, co stojí vývoj PJ. A čím víc PJ v šampionátu, tím lépe.

No věřit samozřejmě může to mu nikdo nebere já to vidím jako velmi nepravděpodobné . Dokonce bych si nato i vsadil. Nikdo při smyslech se do F1 nepohrne a třeba příklad Hondy bude pro ty co by o tom jen chvíli uvažovali je dostatečně odstrašující . Ty finance co do toho Honda už nacpala musí být neuvěřitelné a domnívám se že byla po extempore s McLarenem jen krůček od odchodu z F1 kdyby se nechytli u TR - to že v tom měl své zájmy i RB jsem ani vteřinu nikdy nepochyboval .

Ayrton Senna crazytunny  |  17. 11. 2018 19:37

A pokud honda selze i v roce 2019 bude to jeji konec a bude to konec i RB v F1....

Fernando Alonso MaseratiMC12  |  17. 11. 2018 14:56

Očekávám nějakou japonskou, čínskou nebo americkou automobilku. Evropské cpou peníze do vývoje elektromobilů nebo jsou na vstup do F1 moc chudé.

Triper  |  17. 11. 2018 14:20

Když už jste se tu zmiňovali o obřích emisích, které vyprodukují největší zámořské, většinou tankery.
Paradox je ten, že právě tyto motory jsou ze všech produkčních spalovacích motorů ty nejefektivnější... A právě tento způsob přepravy nákladu je nejlevnější a k životnímu prostředí nejšetrnější. Ale neříkejte to ekoaktivistům, někteří by ztratili smysl života...

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  17. 11. 2018 14:12

žádná automobilka se tam nepohrne když vidí jak se plácají jedny z největších automobilek jako je Honda nebo Renault o zkušenostech nemluvě

Sergio Pérez Checo,Checo,Checo  |  17. 11. 2018 13:59

není dobré míchat hrušky s jabky, nebo li ať si to automobilky dělají po svém, a celou F1 ať předají menším Týmům,..

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  17. 11. 2018 12:30

Spíš poprosíme než oslovíme. Navíc se furt pracuje na nové Condordské smlouvě. Dokud nebude jistější půda okolo stropů a distribuci peněz, tak do toho nikdo nepůjde.

Pepan A1  |  17. 11. 2018 13:19

Moc by mě zajímala formulace té prosby. Asi něco ve stylu - Buďte tak hodní a vyhoďte pár miliard dolarů, abychom my mohli mít větší výdělky.

Charles Leclerc popon2  |  17. 11. 2018 11:15

Tohle F1 potřebuje, jestli se to podaří bude to krok správným směrem...

Jarno Trulli Imber  |  17. 11. 2018 11:10

to už tady bylo toyota,honda bmw...
jistou dobu automobilky i vyhrožovali že si založí vlastní šampionát
pak ale přišla krize a všichni utekli..
(ferrari a mercedes samozřejmě nepočítám)

Nico Hülkenberg Ace-Rimmer  |  17. 11. 2018 12:39

právě, a o tom to je. Toyota, Ford (Jaguar), BMW, Honda, všichni utekli. Mercedes to jednou zabalí taky. Will, McL, Sauber zůstanou

Pepan A1  |  17. 11. 2018 10:40

Hezké PR kecy, ale realita je někde jinde.

Fernando Alonso S-fan-  |  17. 11. 2018 10:20

A která asi bude mít zájem, když už všechny jsou ve Formuli E ?
Předvídatelná F1 je předurčena k zániku - do 5 let.

Nico Hülkenberg Ace-Rimmer  |  17. 11. 2018 10:14

podkuřování automobilkám přivedlo F1 tam kde dneska je. Měli by spíš podporovat týmy, jejichž smysl existence je závodění a ne zvýšení prodejů mateřské automobilky

Ayrton Senna crazytunny  |  17. 11. 2018 10:07

Videl bych to spis na cestu koupit jeden soucasny tym a ten si napr. do 5ti let prebudovat.

Ale neverim ze nejaka automobilka mimo VW nebo Toyoty do toho pujde

Pepan A1  |  17. 11. 2018 10:39

VW do toho nepůjde. Ten dokonce ukončil svoje aktivity ve WRC, byť tam hravě získával tituly jak v jednotlivcích, tak ve značkách. Akcionáři rozhodli, že je třeba šetřit, aby se zaplatily důsledky dieselgate a určitě nepůjdou do projektu, který je cenově o řád dražší. Paradoxní je, že tak upravovaly software všechny automobilky, ale zametli akorát s VW. Druhý paradox je, že jediná obří výletní zámořská loď za jediný den vyprodukuje tolik emisí jako polovina vozů s naftovým motorem v celém Německu, ale to nikomu nevadí. Osobně si myslím, že jednání je jedna věc, rozhodnutí je věc druhá, prostě do F1 žádná automobilka nepůjde.

Prosím aby si lidi uvedomili, proč automobilky tohle falšují. Dělají to jen z důvodu toho, že EU nařídila fyzikálně nemožné limity emisí. Prostě, aby vykázali alespon papirove jak na EU vzkveta, tak od stolu rozhodli, že emise aut budou takove a takove.

Pepan A1  |  17. 11. 2018 11:45

Plný souhlas. O těchto věcech rozhodují politici, kteří o tom nemají ani šajnu.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.