Nový šéf technické kanceláře Williamsu Pat Fry přiznal, že britský tým zaostává v oblasti rychlosti výroby nových dílů.
Zkušený inženýr Pat Fry se k Williamsu připojil v roli ředitele technické kanceláře vloni v listopadu poté, co opustil stáj Alpine.
Úkolem Frye v novém působišti je pomoci tradiční britské stáji k tomu, aby se v dohledné době opět zařadila mezi elitu. K tomu, aby to bylo možné, však musí tým vyřešit řadu slabých stránek, mezi které se vedle infrastruktury řadí také provozní procesy.
Jeden z problémů, které Williams trápí, je i rychlost výroby nových dílů a jejich následné nasazení na závodní monopost. Podle Frye v tomto ohledu stáj z Wokingu za konkurencí hodně zaostává.
„Řekl bych, že způsob, jakým stavíme auto, je zcela daleko od toho, co bych označil za normální. A není to příliš efektivní,“ přiznal Fry, kterého cituje Autosport.
„Všechno má masivní zpoždění,“ pokračoval dále britský inženýr s tím, že tato skutečnost omezovala Williams i během předsezonních testů.
„Nikdy jsem nic takového neviděl. Už to nechci zažít a jsem si jistý, že ani James (Vowles, pozn. red.) to nechce zažít znovu,“ je přesvědčen Fry, který v minulosti pracoval například i pro Ferrari či McLaren.