Povolme aktivní zavěšení, navrhuje Boullier

Týmy a FIA diskutují o tom, co je v oblasti systémů zavěšení legální. Vše odstartoval dopis Ferrari adresovaný FIA a v hledáčku jsou zejména řešení Mercedesu a Red Bullu. Boullier má zajímavý návrh.

Eric Boullier navrhl, aby došlo opět k povolení aktivního zavěšení. Vrátili bychom se opravdu hodně v čase — do let 1992 a 1993.

„Zavěšení je zábavné téma,“ řekl Boullier pro Motorsport.com. „Možná bychom se měli jednoho dne zastavit a zkopírovat design silničního auta, což by přineslo zpět aktivní zavěšení. Aspoň by to ukončilo debaty.“

„Dnes je vše závislé na výkladu pravidla. Protlačován pak může být koncept, který může být interpretován různými způsoby.“ 

„Jsme uprostřed diskusí. Ferrari má jiný výklad toho, co je možné udělat a snaží se protlačit svůj názor, což se samozřejmě nelíbí některým dalším týmům.“

Speciál: Velmi podrobný pohled na letošní technická pravidla

Speciál: Velmi podrobný pohled na letošní technická pravidla

Foto: Getty Images / Pascal Rondeau

[********************] 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Další článek: Do Mercedesu jsem volal hned, jak Rosberg skončil, říká Bottas

15:58 | Problém na motoru, který potkal Vettela během testů, podle Ferrari nebyl vážný. V Maranellu zjistili, že šlo o problém s mazacím systémem.
22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00