Povolme aktivní zavěšení, navrhuje Boullier

Týmy a FIA diskutují o tom, co je v oblasti systémů zavěšení legální. Vše odstartoval dopis Ferrari adresovaný FIA a v hledáčku jsou zejména řešení Mercedesu a Red Bullu. Boullier má zajímavý návrh.

Eric Boullier navrhl, aby došlo opět k povolení aktivního zavěšení. Vrátili bychom se opravdu hodně v čase — do let 1992 a 1993.

„Zavěšení je zábavné téma,“ řekl Boullier pro Motorsport.com. „Možná bychom se měli jednoho dne zastavit a zkopírovat design silničního auta, což by přineslo zpět aktivní zavěšení. Aspoň by to ukončilo debaty.“

„Dnes je vše závislé na výkladu pravidla. Protlačován pak může být koncept, který může být interpretován různými způsoby.“ 

„Jsme uprostřed diskusí. Ferrari má jiný výklad toho, co je možné udělat a snaží se protlačit svůj názor, což se samozřejmě nelíbí některým dalším týmům.“

Speciál: Velmi podrobný pohled na letošní technická pravidla

Speciál: Velmi podrobný pohled na letošní technická pravidla

Foto: Getty Images / Pascal Rondeau

[********************] 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Diskuze (91) Další článek: Do Mercedesu jsem volal hned, jak Rosberg skončil, říká Bottas
13:10 | Juan Manuel Correa se stal novým vývojovým jezdcem Alfy Romeo. Není to překvapení, Correa závodí za český juniorský tým Sauberu ve F2.
21. března | Pneumatiky pro Monako: C5, C4, C3... tedy nejměkčí a stejné jako pro Kanadu.
21. března | Ayrton Senna by dnes oslavil 59. narozeniny.
20. března | V Hanoji začala stavba okruhu. První závod se má jet ve Vietnamu už za rok.