Povolme aktivní zavěšení, navrhuje Boullier

Týmy a FIA diskutují o tom, co je v oblasti systémů zavěšení legální. Vše odstartoval dopis Ferrari adresovaný FIA a v hledáčku jsou zejména řešení Mercedesu a Red Bullu. Boullier má zajímavý návrh.

Eric Boullier navrhl, aby došlo opět k povolení aktivního zavěšení. Vrátili bychom se opravdu hodně v čase — do let 1992 a 1993.

„Zavěšení je zábavné téma,“ řekl Boullier pro Motorsport.com. „Možná bychom se měli jednoho dne zastavit a zkopírovat design silničního auta, což by přineslo zpět aktivní zavěšení. Aspoň by to ukončilo debaty.“

„Dnes je vše závislé na výkladu pravidla. Protlačován pak může být koncept, který může být interpretován různými způsoby.“ 

„Jsme uprostřed diskusí. Ferrari má jiný výklad toho, co je možné udělat a snaží se protlačit svůj názor, což se samozřejmě nelíbí některým dalším týmům.“

Speciál: Velmi podrobný pohled na letošní technická pravidla

Speciál: Velmi podrobný pohled na letošní technická pravidla

Foto: Getty Images / Pascal Rondeau

[********************] 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Další článek: Do Mercedesu jsem volal hned, jak Rosberg skončil, říká Bottas

13. září | Correa zůstává v umělém spánku
13. září | Během prvních dvou dní testů 18palcových pneumatik odjel Sergej Sirotkin v Renaultu 213 kol.
13. září | Tatiana Calderón se zúčastní jednoho dne testů W Series ve Španělsku. O sedačku bojovat nebude, jen se podělí o zkušenosti.
12. září | Alex Peroni byl propuštěn z nemocnice, kde byl hospitalizován po nehodě v Monze v F3

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink 10.30–12.00
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10