Povídání o KERS s týmem Renault

Frantisek11111  |  11. 04. 2009 09:32

Článek fakt zajímavej, ale zatím to vyadá, že auta s KERSem budou těžší, tím pádem pomalejší dejme tomu o tři desetiny na kolo, ale při jeho využití ty tři desetiny zase dokážou získat... Takže bude hodně záležet na místě, kde ho pilot použije aby získal největší výhodu. Ale to mu stejně propočítaj inženýři, takže se asi nedočkáme toho, že by si někdo nahromaděnou energii "vyplácal" zbytečně. KERS je ale dobrej nápad a povolil bych i jeho častější používání.. neomezený asi ne, to by vedlo jen k tomu, že by se rozputaly závody někde jinde než na okruhu, ale víc než jednou za kolo na šest vteřin by to snad šlo, ne?

btnk  |  10. 04. 2009 22:05

zajímavej článek

x-ondrasek  |  10. 04. 2009 21:57

v2x: Baterie jsou těžší než elektromotor.

v2x  |  10. 04. 2009 20:02

Tony- podívej se na některý modelářský e-shop a uvidíš jak dokážou být akumulátory "hmotné". Jde o komerčně běžně dostupné typy. Jistě jsou i vymakanější a lehčí, které do F1 namontujou.
V článku se uvádí, že je těžký elektromotor. Tam je problém s hmotností - určitě ne u akumulátorů s využitím 6 sec na kolo.

zalesak.machy  |  10. 04. 2009 19:08

No hosi jestli je utajene ze renaulty pouzivaji kers tak to neni pravda a jestli nekdo rekne ze kers neni tezke tak at si to propocita v prumeru na jedno kolo

Tony  |  10. 04. 2009 17:48

10.04.2009, 15:10 - Suprak

Kde jste přišli k tomu, že jsou tyto info utajeny? Stačí číst na zahraničních servrech a myslím, že i tady už o tom byla zmínka. Navíc, Renault používá baterie a ty současné jsou údajně stále dost těžké, určitě těžší, než mechanický setrvačník ...
A právě díky tomu, že je to novinka, která má zatím nevychytané mouchy a týmy i piloti se s ní teprve učí, tak není její přínos momentálně až tak markantní. Ale je to zase dobré pro příští sezonu, kdy bude KERS povinný, pokud se nepletu ...

P.S. A psal jsem jedno z nejtěžších, ne nejtěžší ...

Suprak F1  |  10. 04. 2009 15:10

Moc by mě zajímalo odkud víš, že má Renault nejtežší KERS, když jsou tyto info utajené.

Tony  |  10. 04. 2009 14:38

10.04.2009, 14:17 - serminator

Není ... Renault má bohužel jedno z nejtěžších zařízení KERS ...

serminator F1  |  10. 04. 2009 14:17

jak pisou ze hmotnost kersu je velke tajemstvi...tak tu pisete ze neco kolem 50 kila - neni to moc???

jiri-bbsh  |  10. 04. 2009 12:23

Od příští sezóny ho musej mít všichni, ne?

sanek  |  10. 04. 2009 11:48

KERS systém je určitě zajímavý,ale asi by bylo lepší,kdyby ho od příští sezony měly všechny týmy!

maillo  |  10. 04. 2009 11:37

10.04.2009, 11:16 - Stíhačka To sice je, ale je to pravda. Samozrejme ze to je nepatrna hodnota, vzhledem k fabrikam, tovarnam, elektrarnam .............. takze 500m pred zatackou vyradit a dojet to na neutral

Ferny  |  10. 04. 2009 11:35

No konečně něco podrobného:)

usharmy  |  10. 04. 2009 11:32

Stíhačka: To víš stokrát nic umořilo osla

Stíhačka  |  10. 04. 2009 11:16

No ta hláška, že brzdy ohřívají planetu, to je teda psycho.


1 2