Technický ředitel Ferrari Pat Fry se domnívá, že pokud příští rok vzniknou spory o interpretaci pravidel, bude to nejspíš v oblasti motorů.
Po letech stabilních regulí přichází zcela nové, které znovu otevírají prostor pro kreativitu, zejména u motorů.
"Myslím, že pravidla o aerodynamice jsou celkem stabilní. Konzervou s červy jsou pravidla o nových pohonných jednotách. Určitě jsou tu příležitosti pro zapojení FIA, ano" cituje Frye Autosport.
Podle Frye však není vyloučeno, že spory nastanou i o interpretaci pravidel o aerodynamice.
"Jakou měl na začátku hodnotu dvojitý difuzor? Deset nebo patnáct (aerodynamických) bodů. Jsem si jistý, že jsou tu podobné věci, takže bude zajímavé sledovat, kdo je objeví."
"Je tu snaha pravidla omezovat. Příští rok tu bude hodně různých tvarů, které jste dřív neviděli, takže to všechno má svůj důvod."