Potenciálně největší díry jsou v pravidlech o motorech, míní Ferrari

Technický ředitel Ferrari Pat Fry se domnívá, že pokud příští rok vzniknou spory o interpretaci pravidel, bude to nejspíš v oblasti motorů.
Potenciálně největší díry jsou v pravidlech o motorech, míní Ferrari

Po letech stabilních regulí přichází zcela nové, které znovu otevírají prostor pro kreativitu, zejména u motorů.

"Myslím, že pravidla o aerodynamice jsou celkem stabilní. Konzervou s červy jsou pravidla o nových pohonných jednotách. Určitě jsou tu příležitosti pro zapojení FIA, ano" cituje Frye Autosport.

Podle Frye však není vyloučeno, že spory nastanou i o interpretaci pravidel o aerodynamice.

"Jakou měl na začátku hodnotu dvojitý difuzor? Deset nebo patnáct (aerodynamických) bodů. Jsem si jistý, že jsou tu podobné věci, takže bude zajímavé sledovat, kdo je objeví."

"Je tu snaha pravidla omezovat. Příští rok tu bude hodně různých tvarů, které jste dřív neviděli, takže to všechno má svůj důvod."

Další článek: Lotus pracuje na voze 2014 už dva roky, věří v pódiová umístění

18:20 | Mercedes uveřejnil fotografii... zachycuje nové zbarvení? odkaz
26. února | Aktualizace: Alonso se nezúčastní prezentace (otázek a odpovědí médiím) při prezentaci vozu Alpine kvůli cestovním omezením.
26. února | Na Eurosportu 2 začíná první letošní závod formule E.
26. února | Fernando Alonso se nezúčastní prezentace Alpine a navazujících rozhovorů. Alpine píše o hygienických důvodech. Není zřejmé, zda jde o cestovní restrikce nebo to souvisí s jeho nedávnou nehodou.