Potenciál vozu jsem v Německu využít nemohl, říká Trulli

Na vině je kolize z úvodu závodu.
Jarno Trulli skončil v Grand Prix Německa až na nelichotivé sedmnácté pozici, ale závod mu zkazila postartovní kolize, kvůli které musel do boxů. Když měl volnou trať, dokázal, že TF109 rychlost má, ale kvůli provozu jí nemohl využít naplno.

"Je těžké se srovnávat s předními vozy, protože jsem na dlouho uvízl v provozu, ale ke konci závodu jsem odjel pár čistý kol, když jsem byl na tvrdší směsi, a zajel jsem pár rychlých časů," uvedl Trulli.

"Nakonec jsem zaznamenal druhé nejrychlejší kolo závodu, což svědčí o tom, že jsme za jiných okolností mohli dosáhnout mnohem lepšího výsledku."

Trullimu po startu závodu poškodil jeden ze soupeřů přední přítlačné křídlo, takže musel ke svým mechanikům kvůli jeho výměně. "Je samozřejmě velmi těžké v závodě cokoliv dokázat, když musíte mít jednu zastávku v boxech navíc. Ihned po zastávce jsem byl rychlý a když se podíváte na časy na kolo, ty moje byly stejně rychlé nebo rychlejší než u několika vozů v top 6," řekl.

Minulostí se už Ital ale zabývat nechce a rád by odčinil německé nezdary hned v příštím závodě v Maďarsku, kde by mu v tom navíc mohly pomoct podmínky, které nebyly během uplynulého víkendu příznivé.

"Očekávám, že teploty budou mnohem vyšší než na Nürburgringu. To by nám mělo vyhovovat, protože náš vůz je obvykle konkurenceschopnější při vyšších teplotách. V minulosti se nám v Maďarsku dařilo, ale každý rok je jiný, takže nevím, co přesně mám očekávat. Určitě se budeme maximálně snažit a vůz má mnohem větší potenciál, než ukázaly výsledky na Nürburgringu," dodal.
Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
0:37 | Vettel mění šasi.
22:52 | Helmut Marko na dotaz Sky Sports, zda Kvjat zůstane v F1, odpověděl, že se uvidí po tomto závodě.
19:46 | Williams odevzdal pneumatiky pro prvních 40 minut o 3 sekundy později a dostal podmínečně pokutu 10 tisíc euro.
15:46 | Nad Austinem se hodinu a něco před tréninkem zatahuje..
11:09 | Jezdci dnes dostanou pro tréninky sadu prototypů pneumatik do přechodných podmínek...

GP USA 2017

Pátek 20. října 2017
1. trénink Hamilton (1:36.335)
2. trénink Hamilton (1:34.668)
Sobota 21. října 2017
3. trénink 18.00–19.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 22. října 2017
Závod 21.00