Williams vynechal první dva dny prvních testů. Podle Williamsové za to může i pozdní vydání některých technických směrnic.
„Byla zde spousta příběhů o tom, co to mohlo zapřičinit,“ řekla Williamsová. „Četla jsem o problémech s externími dodavateli, nebo že jsme byli v obtížné finanční situaci a ovlivnilo to stavbu auta.“
„Myslím, že někdy považujeme za samozřejmé, že všichni dostaneme vůz na testy a dva vozy na závody. Williams však stále navrhuje a staví závodní auta ve vlastní továrně a to v plném rozsahu. Auto, které musíme navrhnout, má 22 tisíc součástek, které musíme vyrobit, sestavit, otestovat, provést nárazové testy atd.“
„Je to spousta práce a my to prostě z mnoha důvodů nezvládli. Myslím, že se to může stát. Viděli jsme i v minulosti, že se to může stát a musíme si být jistí, že se to už znovu nestane.“
„Byly zde také některé technické směrnice, které vyšly relativně pozdě a to nám také nepomohlo.“
„Nepomůže to zejména týmům, jako je ten náš, které nemají dodatečný rozpočet. Když přijde něco pozdě, nemůžeme na to jen tak hodit zdroje. Máme velmi těsný plán s velmi přísně kontrolovanými rozpočty, abychom tento plán realizovali.“
Foto: Getty Images / Charles Coates