Poslechněte si, jak zní nové vozy formule E

Fernando Alonso Vlad F1  |  26. 10. 2018 11:27

Škoda, že pořád frčej ty hrozný baterky, kdyby tu energii třeba vyráběli z vodíku, tak by to bylo hned sympatičtější, protože v tom je budoucnost. Baterky jsou slepá ulička vývoje.

Fernando Alonso Vlad F1  |  26. 10. 2018 11:24

To je jak R2D2 na drogách

Ako deti sme si strkali do zadného kolesa na bicykli umelohmotný vrchnák z nejakej mrazenej drene, aby to rapkalo o špice. Aj to bol lepší zvuk než toto

Mika Häkkinen Pražus  |  25. 10. 2018 11:47

Jo, to je pravda. Trefil si to naprosto přesně.

Lando Norris Primergy  |  25. 10. 2018 10:26

Pro mě extrémně nepříjemný zvuk. Nevydržel jsem to ani do třetiny. Za mě tohle opravdu NE!

Kimi Räikkönen arturo  |  25. 10. 2018 09:33

Pro mě hrozný zvuk. Člověk si ale nakonec zvykne na všechno.
Kdo by si před pár lety dokázal představit hospodu bez cigaret?

FantomasMan  |  25. 10. 2018 08:48

Je neskutočné aký progres má FE narozdiel od F1. Tam sa dohodli maximálne po "obrovskej" diskusii a simulácii a "malej" zmene predného krídla a ďalších drobností. Každopádne niekto tu spomína, že FE je strašne pomalá. OK ale nie je problém uvolniť pravidlá na výkon. Čiže počítam, že výkon pôjde najbližších rokoch extrémne hore. A nakoniec preteky v mestách je super nápad. Už netreba budovať mnohomiliónové okruhy a k nim potrebnú infraštruktúru. Stačí navrhnúť monopost ktorý dokáže predbiehať na mestských uliciach.
Ps.: Zvuk je OK.

Kimi Räikkönen Potooczech  |  25. 10. 2018 09:11

Výkon u FE půjde pouze tam, kam mu to povolí baterie a chlazení. Ono to množství energie, které F1 uloží do 100 kg paliva, tolik nedostanete ani do tuny baterií a v tom je to jasné omezení. Technologie baterií se nikam zvlášť neposouvá, takže tady k ničemu extra nedojde.
A ono je snadné udělat elektickou formuli do města, která se plíží, ale pokud by to mělo nahradit F1 a lítat po okruzí s kilometrovou rovinkou s úrovní přítlaku dnešní F1, tak by tomu došla šťáva za méně jak 10 kol, případně by se to přehřálo.

A jinak to zní jako splašenej vysavač.

Lewis Hamilton DavS73  |  25. 10. 2018 18:17

Ten zvuk je opravdu divný, ale to samé si určitě říkali, když začala jezdit první auta a majitelé koňských povozů se jim smáli, že to se neuchytí. Myslím, že dnes už nikdo nepochybuje o tom, že spalovacím motorům odzvonilo a je jen otázkou času, kdy je E-formule spláchne. Zatím mají omezený výkon, ale technologie jde tak rychle dopředu, že se dočkáme dřív než si myslíme.

Takže když čtu Váš koment, tak je to jako když tvrdili, že země je placatá.

Kimi Räikkönen Potooczech  |  25. 10. 2018 20:06

Lithiové baterie se za posledních 20 let technologicky nijak zvlášť neposunuly. Pracovalo se pouze s jejich kostrukci, aby se co nejlépe využil prostor.

Jinak stále platí, že na světě není dost lithia na to, aby se všechny současné automobily mohly nahradit elektromobily. A problém je i s řadou dalších surovin.

Zvuk jak zubní vrtačka - to už někdo psal a já to klidně podepíšu.
Inu - když future - tak future. Ne, že by se mi to líbilo, ale pokrok nezastavíš a s jiným nastavením myšlenek to projde ...
Ale design - halo je stejně hnus na všem, zadní křídlo prostě strašný a formule s blatníkama? Když už future ve formuli - nechte to bez blatníků přední kola zúžit na tenké plátky, zadní jak jsou ... Zadní křídlo alespoň dvojstupňový a víc dynamicky vypadající. Ať to má švih a vizi. Trošku jak Star wars spíš než jako moderní trabant s tunou bezpečnostní výbavy.
Takže na jednu stranu jsem rád, že formule E je, je to v dnešní době logické a přínosné, ale jsem zklamán, že se autoři nedokázali víc odvázat. Ani autoři pravidel, ani autoři formule.

buggybob | buggy je pláží král! :-)

Takhle už měla přibližně vypadat F1. Ne znít...

Jako ty auta se mi líbí. Odpich to kua asi taky bude pořádnej. Ale ty zvuky, ty jsou tedy legrační.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  24. 10. 2018 22:19

Mííííííííííííííííííííííííauuuuu

Jenson Button -ERACER-  |  24. 10. 2018 22:02

Je to nová série takže vývoj se dá očekávat hlavně když tam jsou automobilky. Ale nic krom baterek a vzhledu vozu nového není. Je to šíleně pomalé. Jak řekl Button a další co se nebáli říct skutečnost This is bulshit.

Charles Leclerc Jura_Alonso  |  25. 10. 2018 10:25

Hlavni novinka je ze formule vydrzi 2x dele nez prvni generace. Nebude v pulce zavodu to hrozne presedani.
Myslim ze kdyz 3 generace pujde po vykonu muze to byt zajimave.

Nico Hülkenberg diamond5  |  24. 10. 2018 21:47

Nemůžene chtít po E F aby zněly jako V10. Mě ten zvuk nevadí , ale v F1 mi chybí zvuk z atmosféry.

Pepan A1  |  24. 10. 2018 21:31

Takhle si představuji rozzuřený vysavač.

Kimi Räikkönen suprfunf1  |  24. 10. 2018 20:59

Jako hustá futuristika.. Neskutečný.. Zvuk sice jak u tramvaje.. ale s tím se v budoucnu budem muset smířit všichni.. Jen to halo je nechutně odporný uplně na všem !! Prostě hnus k ničemu bez jediné funkce..

Pierre Gasly Ferda.  |  24. 10. 2018 20:03

Jelikož mám silně vrozený pud sebezáchovy a nemíním se ohrožovat na zdraví nějakým kvičícím potvorstvem, tak jsem video s tou hrůzou ani nepustil.
Přesto jsem se dovolil odhadnout, že ten zvuk je silně podobný kvičícímu Vettelovi z dob kdy ještě dokázal vyhrávat.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.