V Grand Prix Německa se u Bridgestonu poprvé projeví inspirace ze závodu v Montrealu. Velké rozdíly mezi směsmi pneumatik by měly zajistit atraktivní podívanou.
Na okruhu Gillesa Villeneuva se pneumatiky v rychlosti opotřebení chovaly tak nepředvídatelně, že přinesly do závodu vítaný prvek překvapení. Čelní představitelé formule 1 a fanoušci proto uvítali snahu Bridgestonu podobným situacím v budoucnu pomoci.
A první okruh, na kterém si Japonci troufnou nabídnout pneumatiky, jež dělí největší možný rozdíl na škále tvrdosti, je právě Hockenheimring, kde se uskuteční nadcházející Grand Prix Německa. Jezdci budou mít k dispozici super měkkou a tvrdou směs.
Cílem je, aby došlo k variacím v rámci závodních strategií, podobně jako v Montrealu. Týmy očekávají, že by opět mohly využít víc než jen jednu zastávku v boxech. Ovšem o atraktivní podívanou se nakonec může postarat počasí, protože předpovědi pro víkend hovoří o dešti. V mokrém závodě sice jezdci nemusí použít oba typy suchých pneumatik, ale o zábavu v takových případech nouze stejně nebývá. Pokud pršet nebude, pojedou vozy formule 1 v Hockenheimu na hladkých pneumatikách poprvé od roku 1997.