Pokyn k úpravě průtoku paliva dostaly od FIA i jiné týmy

Red Bull Racing nebyl jediný tým, kterému Mezinárodní automobilová federace nařídila v Austrálii, aby snížil spotřebu paliva. Ale ostatní poslechli.
Pokyn k úpravě průtoku paliva dostaly od FIA i jiné týmy

Senzory v Ricciardově voze ukazovaly opakované překročení maximálního povoleného průtoku paliva 100 kilogramů za hodinu, a proto FIA týmu řekla, ať spotřebu sníží. Red Bull to ignoroval, a za to přišla diskvalifikace.

Analýza: V čem konkrétně se Red Bull provinil?

Analýza: V čem konkrétně se Red Bull provinil?

Podle britského Autosportu ale podobný příkaz dostalo od federace několik týmů, a ty uposlechly a průtok paliva přizpůsobily požadovaným hodnotám, i když jejich vlastní data problémům nenasvědčovala.

"Musíme se spolehnout na fakt, že tuto situaci dobře řídí FIA, tím to končí, abych byl upřímný," řekl šéf Ferrari Stefano Domenicali. "Je tu FIA, která bude dělat svoji práci, a já jsem si jistý, že nebudou vůbec žádné problémy."

Také Mercedes akceptoval, že rozhodující slovo má federace. "Myslím, že všechny systémy prostě musí spolupracovat. FIA samozřejmě kontroluje průtok paliva a kontroluje všechny týmy."

"Týmy a FIA se to musí naučit. Senzor průtoku paliva je systém FIA, a ten musí být integrován do vozu. Je to proces učení, kdy se vzájemně podporují týmy s FIA."

Gill doladil senzor pro měření průtoku paliva, FIA zařízení schválila

Gill doladil senzor pro měření průtoku paliva, FIA zařízení schválila

Diskuze (28) Další článek: Na konkurenci ztrácíme, přiznává Ferrari
10:48 | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.
10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.