Kromě KERS musí formule 1 rozhodnout pro příští rok také o novém dodavateli pneumatik. Hlavní nabídky mají týmy od Michelinu a Avonu, přičemž rozdíly jsou v kvalitě a ceně obou produktů.
"Diskuze se teď vedou o Michelinu a Avonu," řekl technický ředitel Williamsu Sam Michael pro Reuters. "Avon je mnohem levnější, ale je to méně osvědčený produkt, i když vyrábí mnoho velmi konkurenceschopných pneumatik. Je to větší neznámá než Michelin, protože Michelin to dělal (pneumatiky F1) nedávno. Ale je tu významný rozdíl v nákladech, hovoříme asi o trojnásobném rozdílu pro týmy. Takže o tom se teď diskutuje."
Podobně jako o KERS chtěly týmy rozhodnutí o pneumatikách kolem Grand Prix Španělska, ale Michael tento termín už nepovažuje za reálný.
"Diskuze v rámci FOTA potvrdily, že je třeba vzít v úvahu mnoho různých faktorů, není to jen čistě technické nebo čistě finanční rozhodnutí. Všechno musíme probrat s Berniem (Ecclestonem), protože o dodavatele pneumatik se tradičně stará on," dodal Michael.
Michelin si pro svůj návrat do formule 1 klade několik dalších podmínek, tou hlavní je přechod na 18palcová kola, aby existovala lepší vazba na produkty pro silniční provoz. Propagovat chce také kladný vztah k životnímu prostředí, zatímco Avon je podle neoficiálních informací připravený zůstat u současných parametrů pneumatik.
Ochotu zvážit návrat do formule 1 naznačil také italský výrobce Pirelli, ale do výběrového řízení už zřejmě nezasáhne.