FIA vydala upřesňující výklad pravidel, který má zabránit týmům v taktizování s minimálním množstvím paliva. Stalo se tak na základě incidentu z konce kvalifikace v Kanadě.
Lewis Hamilton získal pole position, ale neměl dostatek paliva pro návrat do boxů a odevzdání vzorku FIA. Tím porušil nařízení o maximálním času pro návrat do pit lane. Kvůli obavě, že by týmy mohly začít taktizovat s palivem i v závodech, vydal Charlie Whiting následující zprávu.
"Tým, jehož vůz zastaví ve zpomalovacím kole po závodě, bude stewardy požádán o podání vysvětlení," uvedl Whiting. "Pokud stewardi nebudou přesvědčeni, že se tak stalo z důvodů, které jsou mimo kontrolu jezdce nebo týmu, a budou se domnívat, že šlo o záměr s cílem získat výhodu, podniknou vhodné kroky."
Soupeři McLarenu si stěžovali, že byl Hamilton za nedojetí zpět do boxů po kvalifikaci potrestán příliš mírně. Stewardi mu vyměřili pokutu 10 tisíc dolarů.