V případě, že by se týmy přizpůsobily pneumatikám natolik, že by zvládaly závody s jednou až dvěma zastávkami, Pirelli by upravilo pneumatiky, aby počet pit stopů znovu narostl.
V současnosti si nikdo nemůže stěžovat na nedostatek zastávek v boxech, naopak, v Turecku navštívilo mnoho jezdců své mechaniky čtyřikrát za závod. Cílem Pirelli jsou dvě až tři zastávky, což byl standard prvních tří závodů.
S postupem času se ale týmy učí s pneumatikami lépe pracovat a šetřit je, proto existuje možnost, že by později v sezóně mohl počet zastávek klesat. Pokud by byla překročena určitá hranice, Pirelli by pneumatiky upravilo, aby i nadále splňovalo zadání, které dostalo při návratu do formule 1.
"Týmy jsou pohyblivými cíli, protože své vozy mění," připomněl sportovní šéf italského výrobce pneumatik Paul Hembery v rozhovoru pro oficiální stránky soutěže. "My budeme studovat jejich strategie a zajistíme, abychom byli schopni rychle udělat změny, jakmile by začaly převažovat strategie dvou zastávek. Kdyby se dokonce měly posunout ke strategii jedné zastávky, vím, že by Bernie (Ecclestone) nebyl moc spokojený."
Podle Hemberyho by s nízkým počtem zastávek nebyli spokojení ani diváci, nebo alespoň jejich většina. "Abych byl upřímný, trochu nás to překvapilo, protože jsme si nemysleli, že nás budou lidé tolik chválit. A pochvala přichází nejen od fanoušků, ale také od příležitostných diváků formule 1. Samozřejmě nemůžete vyhovět všem. Někteří by raději viděli přímé souboje rychlosti. Ale to jsme tu měli předtím, a důsledkem byly nudné závody, které se divákům nelíbily, takže musíme najít rovnováhu."
Zatím se ale Pirelli připravuje na výzvy v podobě dalších okruhů, na kterých s novými pneumatikami ještě nejezdilo. Těžkou zkouškou byly tratě v Sepangu a Istanbulu, ale přijdou další.
"Jednou z nich bude Monza kvůli svým rovinkám, pak Spa v Eau Rouge, protože ta zatáčka představuje zátěž pro pneumatiky asi 1000 kilogramů, a samozřejmě také městské okruhy, protože jaké to na nich je, zjistíme, teprve až když tam budeme. Ale zvládli jsme Istanbul a Sepang, což znamená, že jsme na dobré cestě," dodal Hembery.