Má smysl vyvíjet vůz po delší dobu, pokud bude tým ztrácet? V kontextu velkých změn v příštím roce je to podle Binotta důležitá otázka.
„Pokud po několika závodech uvidíme, že ztráta je příliš velká, pak je to možná úvaha, kterou budeme muset zvážit,“ řekl Binotto pro Motorsport.com.
„Ale teď je to v rané fázi. Je to jen pár dní po testech. Existují věci, které můžeme na autě zlepšit. V tuto chvíli tedy zachováváme náš plán pro 2020/2021, jaký jsme měli.“
Podobně to vidí také Marcin Budkowski z Renaultu, který ale varuje před úplným „odpískáním“ sezóny.
„Myslím, že to bude velké dilema,“ řekl pro Motorsport.com „Bude to velká výzva pro všechny.“
„Máme plán a jsem si jistý, že ho má každý. Plán je takový, že bude zkrácen vývoj v letošní sezóně.“ Podle Budkowského nejde o to vyvíjet méně, ale spíše vývoj více koncentrovat a lze očekávat, že bude ukončen dříve než obvykle.
„Je snadné to říct nyní, když sezóna nezačala, ale první tři budou bojovat o šampionát a bude to velmi těsné. Bude zajímavé sledovat, kdo bude první, který se od tohoto projektu odpojí a přesune se na rok 2021. Například Ferrari. Je ochotné udělat změnu dříve a riskovat, že ho jiný tým porazí?“
Budkowski si ale myslí, že to bude stejné pro všechny a také týmy na nižších pozicích budou muset přemýšlet, kdy přesunou své zdroje na další rok.
Foto: Getty Images / Charles Coates