Podrobný pohled na letošní změny technických pravidel

z 33 000 mm2 na 35 750 mm2 fíha to je pokud to dobře počítám plocha 35,750 M2 kam tu obrovskou plochu dají? protože tu je řeč o míře plošné a ne kubické. Ale i těch 35 750mm3 by bylo nějak moc. To to nikoho z vás netrklo??

Michael Schumacher = na věky nejlepší. | | Jediný pravý nick! Trapná kopie tam MÁ přidanou tečku.

žakOLAFit  |  04. 02. 2016 14:31

ta plocha byla puvodne 0,033 m2 ( napr. 33cm x 10cm) a ted je 0,03575 m2 (napr. 35,75cm x 10cm), tak se uklidni :D

Charles Leclerc pejdaa  |  04. 02. 2016 15:19

Učivo matematiky 6. třídy ZŠ. Je vidět, že zde diskutují i malé děti
1m2 = 1000.000 mm2

Pierre Gasly Ferda.  |  25. 01. 2016 21:41

Ukradeno z vedlejěího webu.

Dobrá zpráva pro fanoušky IndyCar v České republice! Letošní sezónu, kterou okoření jubilejní stý ročník slavného závodu 500 mil Indianapolis, budou opět moci sledovat na obrazovkách českých sportovních televizí. Práva na závody IndyCar koupila skupina Nova.

Tohle tady psal Michal asi tak pred 2. mesicema.

Pierre Gasly Ferda.  |  04. 02. 2016 17:19

Myslíš, že já to psal dnes?

Před 10. dny. Co to mění?

Kevin Magnussen 1-2-3  |  25. 01. 2016 21:12

To je jak u blbejch. Ano, ERS dělá auta těžší, ale to je ve chvíli kdy stejně máte nějakou minimální váhu jedno. Napiště do pravidel minimální váhu 700kg a všechny auta na startu budou vážit 700kg, napiště tam 500 a bute to to samý. Neříkam že ty zbytečný kila se zredukujou zadarmo, ale možná by bylo levnější ubrat vteřinu snížením váhy než zvýšením výkonu, přesto jedno je omezené a druhé není. To je asi to nejdůležitější poselství, který mám na srdci.

Co se týče váhy jezdců - sorry, ale k tomu jsem pragmatickej. To je vztah zaměstnanec-zaměstnavatel a nikdo nikoho nenutí na podmínky smlouvy přistupovat. Ale kdyby byla jó poptávka po řešení tohodle, tak i to jde udělat nějak rozumně. Dneska je tolik standardizovaných částí, že by jistě šlo napsat do pravidel, že týmy musí v blízkosti kokpitu vyhradit místo pro umístění FIA dodávaných závaží a dorovnalo by se každé auto o rozdíl váhy mezi jeho pilotem a nejtěžším v poli (stejně se převažují).

Jenson Button CerVus F1  |  25. 01. 2016 19:18

Takhle mají vypadat změny, ne to co předvádí FIA které pohár nikam neposunují.
http://www.theverge.com/2015/7/29/8822041/closed-...
Uzavřené kokpity stejně jednou příjdou. A i ta stupidní radlice vpředu zabraňující předjíždění se odebere na smetiště dějin.

Pierre Gasly Ferda.  |  25. 01. 2016 19:51
Ayrton Senna crazytunny  |  26. 01. 2016 11:43

ten odpor u náběhů sání by byl šílenej to samé proudění kolem předních a zadních kol a to přední křídlo v tom jak je udělané je tak max módní doplněk :) humus

Jenson Button CerVus F1  |  26. 01. 2016 12:44

Dokud nebude minimalizované přdní křídlo, tak neuvidíme souboje kolo na kolo.
To, že by nemohli usměrnit tok vzduchu kolem kol by byl jen další bonus pro spestření závodů.
Ten koncept je očividně dělaný s přihlédnutím k mechanickému gripu ne té šarádě, kterou máme teď.

Charles Leclerc boxboxboxbox  |  26. 01. 2016 20:23

Estéti si predstavujú aerodynamiku a fyzikálne zákony ako Hurvínek válku.

Lewis Hamilton ondra003  |  04. 02. 2016 14:47

Přesně tak.. Příjde mi, že tyhle nepoužitelné koncepty dělají lidé co o závodění a fyzice nikdy neslyšeli.

Podle mě to vypadá skvěle. Takto nějak bych si představoval futuristickou F1 odpovídající dnešní době. Ještě by to chtělo větší kola místo těch archaických 13"

Takhle přesně by se mi líbily uzavřený kokpity. Monopost by pak vypadal jako stíhačka


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:35 | Juan Manuel Correa zůstává nadále v umělém spánku a s dýcháním mu pomáhají přístroje. Stav jeho plic se zlepšuje a jakmile to bude možné, čekají ho další operace v oblasti dolních končetin.
17. září | Před 90 lety se narodil Stirling Moss
17. září | Šíří se spekulace, že bychom se jméno druhého jezdce Haasu pro příští rok (vedle Magnussena) mohli dozvědět do začátku prvního tréninku v Singapuru. Podle Haasu se vybírá mezi Grosjeanem a Hülkenbergem.
16. září | Mattia Binotto věří, že Ferrari může letos ještě vyhrát.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink 10.30–12.00
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10