Podrobněji o diskvalifikaci Grosjeana z GP Itálie 2018

FoxPw  |  04. 09. 2018 18:31

Připadá mi trochu divné, že v čase na nápravu tohoto stavu byly prázdniny, kdy týmy nesmí ve svých továrnách pracovat. To měl asi Hass přečnívající prvky uříznout rozbruškou.

Fernando Alonso Akznoh_  |  04. 09. 2018 18:46

Odpověď je jednoduchá. Neměl startovat.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  04. 09. 2018 20:45

Ale prd, byla to krásná příležitost udělat zas z Renaultu kašpary 😉

Ayrton Senna crazytunny  |  04. 09. 2018 21:46

Mezi pauzou a VC Monzy bylo 14dnu..... dost na to aby zareagovali

Ayrton Senna crazytunny  |  04. 09. 2018 21:53

Navic pokud je znamo sasi jim stavi dalara (al3spon haas se tim stale ohani) a ta neni omezena narizenim o povinne pauze, takze dalsich 14dnu vyroby - celkem tedy 28dnu = 672 vyrobnich hodin.....

Nezáleží na tom, kdo to vyrábí, povinná přestávka platí i pro dodavatele. A alespoň na základě různých vyjádření od týmů, které jsem zaznamenal, vyrobit a dodat takový díl je věc v řádu týdnů, ne-li měsíců. Ale těžko říct, zda by to nešlo řešit nějakou úpravou/seříznutím stávajícího dílu...

r126pkp  |  04. 09. 2018 15:44

Jak vůbec probíhala technická přejímka, že je s tím pustili do závodu?

Fernando Alonso Akznoh_  |  04. 09. 2018 17:01

FIArri počítalo, že to zase nějak projde a ostatní nebudou dělat vlny. A hned by to nasadilo Ferrari jako další ilegální prvek. Ale během 2-3 se myslím dočkají. Pak už budou v té atrapě F1 sami a budou konečně vyhrávat.

Lucas di Grassi Stráťa  |  04. 09. 2018 14:31

Zatím to vypadá že pokud chtějí udržet 4. místo v PK tak by se měli zaměřit spíš na FI Racing point. Za 2 závody získali 32 bodů což je dost brutální na tým středu pole - v Singapuru asi ne (nemožné to není ale 20 bodů je ve středu pole pořád hodně) ale v Rusku už je docela pravděpodobné že přeskočí McLaren a pak budou na mušce Haas a Renault.

Pochybuju

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Pochybuju že na dalších tratích budou sbírat body takovým způsobem že ohrozí Renault. Spa a Monza jim extrémně sedí, na ostatních tratích už tak dobří nebudou.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Sebastian Vettel Fiwy  |  04. 09. 2018 14:12

A tak to já bych se vrátil spíš trochu v čase ne? A to k době kdy probíhá technická kontrola aut před každou GP... Je sice krásný že FIA varovala team na možné stížnosti soupeře, ale i tak to bylo proti jasně psanému pravidlu které vydala v Červenci.. Tak tam to auto nemělo co dělat...netahal bych do toho Ferrari protože Italům je buřt že team uprostřed má motor od Ferrari... Je hlavně zajímá hlavní domácí team.

To je jak v kocourkově.... Zrcátko a jeho uchycení byla jiná věc. Ale tady nebyla prostě dodržená jasně daná technická směrnice.

Felipe Massa Mike.M  |  04. 09. 2018 14:44

Mozna jeste uvidime precedens a to v tom, ze si zacnou stezovat i jine tymy na drivejci VC, zda nemel stenou podlahu i v jinych zavodech, kde ziskal Haas nejake body. Aby ani to nechteli DSF

No to dost těžko, když to pravidlo má datum od kterého platí.

Forza Ferrari !!!

Pepan A1  |  04. 09. 2018 14:02

Zajímalo by mě, zda i Magnussenovo auto mělo stejnou chybu? Pokud ano, proč nebyl vyloučen i tento jezdec?

Magnusen nebyl před Renaultem, proto si na něj nestěžovali

Forza Ferrari !!!

Stoffel Vandoorne Rover78  |  04. 09. 2018 20:48

A taky to olámal o FI, kde nic není ani FIA nezkoumá...

haas zadal o schovivavost.... mno. mel by se drzet pravidel. tu asi neni o cem debatovat. kdyby slo o ferrari bude z toho DeflectorAngleGate

SebF1Win2K18

Fernando Alonso S-fan_  |  04. 09. 2018 13:32

Haas si penalizace zaslouží. Měli by jezdit mimo pořadí bez nároků na body.

Mika Häkkinen Pražus  |  04. 09. 2018 15:22

Souhlas, aspoň by měl Alfons mezi nebodovanými nějakou společnost.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.