Podrobně o předních křídlech pro rok 2019: zlepší opravdu předjíždění?

Někde ještě budu mít výkres spojleru, který jsme s Frantou dělali z epoxidu na Žigula. S tím bylo předjíždění a špinavý vzduch, jen když jsem vletěl do kaluže. Asi jim to pošlu, ať už je od toho klid a zdarma, když furt nemají ty peníze.

karelse

Nevím jak vy, ale čistě z estetického pohledu se mně loňské a letošní monoposty hrozně líbí (až na Halo ofc). Celkově mně přijde, že F1 má období, kdy jsou monoposty hezké a období kdy ne ač přiznávám, že je to hodně subjektivní :) mně se nejvíc líbily formule mezi lety + - 1996 - 2006 a teď od loňska znova.

Daniel Ricciardo jenDalsi teepack  |  04. 08. 2018 20:31

To jsou zase kosočtvercoviny

Lewis Hamilton harry1967  |  04. 08. 2018 09:39

širší křídla ? To bude po startu střepů a závody budou o 90 % odjetých za SC.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  04. 08. 2018 04:47

Z logiky věci, z většího a méně podélně vyztuženého křídla snáze ulomíš kus, pak máš érodynamickej balanc v cajzlu, a půjdeš snadněji předjet 😁

Přední křídla....... ??? !!! je potřeba změnit celou aerodynamiku. Poslední fotka mluví za vše, ale potřeba vidět celé auto a každej bude mít jasno co je potřeba udělat.
bych jim dovolil dvě plochy na předním křídle o maximální ploše xy bočnici o maximální ploše. deflektory určité velikosti, zadní křídlo dvě plošky max xy jedna napevno druhá max úhel limitovat,bočnice zadního křídla předepsaných rozměrů s max jedním otvorem určité plochy,případně i tvaru a jeden auta stará12-15 let za sebou jezdila i dvacet kol v těsném závěsu, . . . jak to ?!

Ma neser masére, bo ti skočím holou prdelí do ksichtu !

Protože daleko více rozhodovala mechanika než aerodynamika. Dnes jezdí děti a je potřeba aby vše projeli s pedálem na podlaze. Ono totiž kdyby měli opravdu řídit tak se všichni pose*ou jak je to nebezpečné.

máš recht

Ma neser masére, bo ti skočím holou prdelí do ksichtu !

Fernando Alonso czepelin  |  04. 08. 2018 07:47

formule by měly mít takový výkon, aby se s pedálem na podlaze jezdit nedalo. Pak je to jak závody šalinářů po Brně - plnej kotel, v jedné ruce mobila a druhou se šťourají v nose

Charles Leclerc pejdaa  |  04. 08. 2018 22:49

a přesně proto šel Alonso jezdil do Indy 500, kde krouží dokola pod plným plynem..
Takže žádné děti...

Ty si nejaky chytry kozoroh. Kolik zatacek napriklad v madarsku ze mohli projet pod plnym plynem???? To by me moc zajimalo

PS: to ze na vyjezdu uz dava plny plyn je jasne. Ale zatacky ktere muzou projet pod plnym je opravdu par. F1 ma sakra vykon a oni snim musi umet pracovat jinak lehce dochazi k hodinam.

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 06. 08. 2018 09:08

Ony F1  |  03. 08. 2018 18:45

Jediné co se změní jsou právě jen ta přední křídla....Předjíždět se nebude a jaké koly zlepšení za několik let nepomohlo vůbec ničemu....

Fernando Alonso czepelin  |  04. 08. 2018 07:43

myslíš kokakoly nebo koaly?

Ony F1  |  04. 08. 2018 12:46

Měl jsem včera v sobě pár kousků a právě čtu co jsem to psal za blbost.... :D

Par jsou dva a to te snad nemohlo tolika ovlivnit ne?



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13:23 | Pérez musí měnit převodovku + 5 míst.
11:09 | Renault má nového sponzora: Verizon Media. Na vozech se objeví také loga propagující Yahoo.
20. září | Correa už není v umělém spánku, i když ještě nebyl zcela probuzen. Jakmile budou vyléčeny problémy s plícemi, čekají ho další operace nohou.
20. září | Pérez napomenut za incident s Magnussenem.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink Verstappen (1:40.259)
2. trénink Hamilton (1:38.773)
Sobota 21. září 2019
3. trénink Leclerc (1:38.192)
Kvalifikace Leclerc (1:36.217)
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10