Oba jezdci nasadí stejné motory jako v Singapuru.
Stáj BMW Sauber se chystá na předposlední závod sezony. Vzhledem k tomu, že automobilka formuli 1 po skončení ročníku opouští, bude to také předposlední závod týmu v této podobě.
Robert Kubica má na okruhu Interlagos nejradši první tři zatáčky. "V první zatáčce je obtížné najít ideální brzdný bod. Je to výzva. V posledním sektoru se zase jede do velkého kopce a je tu hodně levotočivých zatáček," popisuje Polák.
Trať pojmenovaná podle bývalého vynikajícího jezdce F1 Josého Carlose Paceho, který v roce 1977 tragicky zahynul při pádu letadla Cessna, se jezdí proti směru hodinových ručiček. Okruh nacházející se v předměstí Sao Paula je znám také tím, že v případě deště se na trati drží voda a hrozí akvaplanink. "Doufám, že bude pěkné počasí," přeje si Kubica.
Nick Heidfeld vzpomíná, že v minulých letech byl okruh velmi hrbolatý. "Situace se zlepšila po položení nového povrchu v roce 2007, ale loni už to opět nebylo dobré. Jsem zvědav, v jakém stavu bude trať teď," přemýšlí Němec, který se těší, že se v paddocku setká s Felipem Massou. Ten nezávodí od svého vážného zranění hlavy z kvalifikace na Velkou cenu Maďarska a v Brazílii se představí v netradiční roli. V cíli bude mávat šachonicovým praporem.
Zatímco loni byl BMW Sauber dva závody před koncem sezony ve hře o oba tituly, letos je v poli poražených. Přesto vozy po poslední evoluci vykazují zlepšení a v posledních pěti závodech vždy alespoň jedno bílé auto z Hinwillu bodovalo. Šéf stáje Mario Theissen doufá, že se týmu podaří tuto sérii prodloužit. "Okruh je zhruba osm set metrů nad mořem. Díky řidšímu vzduchu ztrácí motory zhruba osm procent ze svého výkonu," připomíná. Oba jezdci nasadí stejné agregáty jako v Singapuru.
Hlavní inženýr Willy Rampf označuje jako klíčový střední sektor, kde je jedna zatáčka za druhou. "Malý přítlak, dobrá trakce a ideální vyvážení jsou nejdůležitější," vysvětluje a navazuje na slova svého šéfa o poklesu výkonu motoru v důsledku nadmořské výšky. "Týká se to především posledního sektoru, kde je závěrečná rovinka do kopce."
Podle inženýra je na okruhu od poslední rekonstrukce povrchu mnohem méně hrbolů, což usnadňuje nastavení auta. "Hlavní roli může hrát počasí. Pravděpodobnost deště je v tuto dobu celkem vysoká," dodává Rampf, který by si přál, aby konečně došlo k plnému využití potenciálu vozu a podařilo se dosáhnout odpovídajícího výsledku.